return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
need help
View this Thread in Original format
Segev
טוב אז ככה הבאתי מצלמה אתם יודעים מעפנה כזאת של
netvision
הורדתי את הדרייברים והתקנתי אבל אני לא מצליח לגרום לה להתחיל לצלם
ויש פה איזה נורה אודמה שדולקת על המצלמה אז היא כן פועלת לא יודע תעזרו לי בבקשה
YoraY
תקשר אליהם תשאל אם הורדת תדרייברים הנכונים

ואם ביצעת את ההתקנה כמו שצריך...
Segev
חחח הם לא יעזרו לי אני לא לקוח שלהם
אבל זה בסדר אל תתיחסו לזה כבר סדרתי את זה
RoMNeT
Webcam?
אם כן אז יש לך במקרה
windows xp
אם כן אז תכנס למחשב שלי ושם צריך להופיע משהוא של מצלמה וכנס לזה וזה יתחיל לצלם בתכונה של ה
windows
ככה זה אצלי לפחות עם מצלמת האינטרנט המעפנה שלי

עריכה:
שלחת את ההודעה לפני ההודעה שלי \:: ככה שלא ראיתי שכבר הסתדרת עם זה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement