| RoMNeT |
Webcam?
אם כן אז יש לך במקרה
windows xp
אם כן אז תכנס למחשב שלי ושם צריך להופיע משהוא של מצלמה וכנס לזה וזה יתחיל לצלם בתכונה של ה
windows
ככה זה אצלי לפחות עם מצלמת האינטרנט המעפנה שלי
עריכה:
שלחת את ההודעה לפני ההודעה שלי \:: ככה שלא ראיתי שכבר הסתדרת עם זה |
|
|