|
lastest movies I've seen... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| RazerYokes |
Love Actually : Essay, composed of ~8 differents stories, about couples or couples to-be. The movie tries to demonstrate that love still exists in this society. Awesome casting, awesome movie. For both guys and girls.
Elephant *Limited* : The story of two guys planning and doing a shooting at their school. Presents the social classes and discrimination that teens have to face at school. In fact, the movie presents completely what being a teen is. I really really liked the scene where 3 bitches are vomiting like hell because they think there are big. Good movie. Could be shorter.
Falling Angels : Portrait of a dysfunctional family of the 70s. Not so bad movie. "Igby Goes Down" is way better and actual.
Looking forward:
Osama *Limited* : This movie won many prices all around the world, sometimes rated as better than "Les Invasions Barbares". |
|
|
| Johnny Jon |
| i knew van helsing was gonna suck,but damn MAn on fire,awesome movie,really liked it,buts its long,maybe a bit more then 2 hours. |
|
|
| fastmp3 |
| guys what's up with fahrenheit 911 ? is it gonna come out one day ? who will distribute it ? |
|
|
| Johnny Jon |
| farenheit,i heard that title before,title of a book right? |
|
|
| fastmp3 |
| je parlais du film de michael moore que disney a refusé de distribuer (for those reasons we all know of course) |
|
|
| Bronze |
:eyespop: PEuRF!!!
no more michael moore movie.
Plein de parti prit
Aucune vision d'ensemble
je déteste vraiment les films et les livres de Moore.
Je vais sans doute le regarder quand il va sortir pour pouvoir mieux le critiquer...
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Jpx |
Hier j'ai vu The saddest music in the world....Un osti de film all qui joue a l'ex-centris...c pas Dégueu mais c trop ed up pour moi. C plein d'expressionisme ( aka décors ultra-louches, personnage extremement compliqués... )
En tk bref, une chance que ma blonde me pognait la graine pendant le film pcq sinon ca aurait été ing plate...
( pas un film méo ) |
|
|
| Jpx |
pis en passant les japan rapes de Kazaa chu tombé dessus par hasard:clown:
hahahahaha
NIMPORTE QUOI POUR DES JAPONAISES MOUHAHAHAHAHAHA:thepirate |
|
|
| mastercongo |
best anime is NINJA SCROLL.
movie im waiting for is SHREK 2 |
|
|
| RazerYokes |
@taha: disney a refusé de s'occuper de la distribution, mais c'est certain que le film paraitra partout aux USA anyway car d'autres compagnies de distribution prendront la relève.
et selon moi, Miramax n'appartiendra plus a Disney d'ici peu hehe.. une autre bonne chose! |
|
|
| fastmp3 |
| quote: | Originally posted by Bronze
:eyespop: PEuRF!!!
no more michael moore movie.
Plein de parti prit
Aucune vision d'ensemble
je déteste vraiment les films et les livres de Moore.
Je vais sans doute le regarder quand il va sortir pour pouvoir mieux le critiquer...
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
ayoye tu preferes les films de schwarzenneger ou stallone ? rambo pourra pas toujours sauver le monde tsé |
|
|
|
|