|
Spårlöst försvunnet (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
jag blev av med följande saker förra veckan:
* son-skite klistermärke
* tandläkar besöks bevis
* halv flaska bacardi
aya, så länge min biljett till Tiesto är kvar på hyllan är jag lugn:D (tittar igen för säkerhets skull...:nervous: ) |
|
|
| sipowitz |
Reveal har tjatat som attsingen om att han ville få reda på hur det gick med matteboken så här kommer upplösningen på tråden!
Sent igår fick jag tag på matteboken igen - hur?
Jo, jag har en inneboende här i min lägenhet som hyr ett rum. Han (Andrej) pluggar i lund så vi kom överens om att han skulle sticka in på andrahandsbokhandeln och köpa en matte E bok till mig.
Det blev dock inte av så jag stack in själv och köpte den. När jag kom hem så la jag den ifrån mig. Då såg Andrej den och kom ihåg att han skulle sticka in till andrahandsbokhandeln,
Men det hade blivit missförstånd.. istället för att köpa boken så trodde han att jag menade han skulle sälja den... så han tog min nyinköpta bok (från andrahandsbokhandeln) och åkte med den till andrahandsbokhandeln och försökte sälja den, men de tog inte emot den
(som tur var ju... jag var nästan på väg in och köpa ett till exemplar den dagen.. så hade ödet verkligen viljat spela mig ett spratt så hade det ju kunnat slutat med att jag hade köpt MIN EGEN bok en gång till ;-)
Hoho |
|
|
| St_Andrew |
| :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Reveal har tjatat som attsingen om att han ville få reda på hur det gick med matteboken |
Haha eller hur, om det gälls som att tjata när jag svarade nej på din fråga om jag ville höra hur det gick så tjatade jag väl, annars inte :p
Roligt äventyr för boken dock :stongue: |
|
|
| CJ InterCity |
| något att berätta för barnbarnen kanske :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by sipowitz
(som tur var ju... jag var nästan på väg in och köpa ett till exemplar den dagen.. så hade ödet verkligen viljat spela mig ett spratt så hade det ju kunnat slutat med att jag hade köpt MIN EGEN bok en gång till ;-)
|
Hahaa... snacka om blåst när du upptäkt att det var din gamla =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Okej nu händer det igen.... VART är mina hörselskydd ????
Har ingen lust att glida förbi Apoteket som har öppet 24/7 & köpa nya för 72 spänn :p
Vägrar gå ut på krogen utan proppar
[edit] Hehehehe... hittade dom små busarna...
Vad har vi då lärt oss av detta... ja man ska leta lite längre innan man gnäller :toothless |
|
|
| dbl |
en tjejkompis hade glömt sin mobil i sin farsas bil igår.. så hon ringde honom för att se så att mobilen verkligen va där.. men han säger att den inte är där och att han hade letat överallt...
sen så säger hon att hon hade laddat den för batteriet va slut.. va därför hon hade lagt ifrån sig den...
sen så säger han att aaaaaajaa.. jag kollade aldrig i laddaren.. och där va den ju.. borde ju va det första stället man kolla på typ.. hehe |
|
|
| jofawe |
| saker är lustigt nog alltid på det sista stället man letar på ... knäppt va? |
|
|
| reveal |
| Saker finns alltid på det sista stället man letar på :whip: :disbelief :p :D ;) |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by n0bben-
min sprit försvinner alltid!!!! :p |
hehe samma här :) segt som fan måste jag säga, nån som har en lösning? (o gärna en lösning som inte innebär att gå med i nått nykterhetsförbund... :whip: ) |
|
|
| dj_hysterix |
| bah..fett skumt...när jag kollade på tråden kom en ruta om att jag ville ansluta till studentforum.dhs.org nåt sånt :conf: |
|
|
|
|