|
Trancelation CD..
|
View this Thread in Original format
| Rising |
Armada brings us a special CD that combines the sound of classical music and modern trance together..
All tracks are executive produced by Armin van Buuren. What's really nice is the price of this CD: only 7 euro!!!
Tracklist
CD1
1: The Promise of a New World (Mark Otten Mix)
2: Miami Sunset (Markus Schulz Mix)
3: Fruits & Passion (Armin van Buuren’s Downtempo Mix)
4: Paris (Envio’s Chillout Mix)
5: Canon Ball (Fred Baker Chill Mix)
6: A Concert in the Clouds (Arksun Chill Mix)
7: Laments of the Lost (Alucard’s Chilled Mix)
8: Sweet Symphony (Junk Science Mix)
9: 10pm (Subsphere Chillout Mix)
CD2
1: Heaven’s Air (Fred Baker vs Terry Bones Mix)
2: Pictures (Vincent de Moor Mix)
3: Welcome to a New World (Fred Baker Mix)
4: The Verge (Tim Hornsby Mix)
5: The Purple Point (Bobina Mix)
6: Divided (The Boiler Room Mix)
7: Dear Lilly (Haak Mix)
8: Air A Pull (C-Quence Mix)
9: Prosperity in a New World (Signum Mix)
10: Mea Culpa (Subsphere Mix)
11: 2nd Season (Mindsensation Remix)
KKKK!!!!!!!! :eyespop: |
|
|
| cluBBer |
| חייב להיות משהו טוב |
|
|
| KrazyDJs |
רגע כל הקטעים זה הפקות של ארמין ?
פאק נראה משו בסט |
|
|
| yaman |
יא רבנן
מתי יוצא???????????????????... |
|
|
| markfeldman |
| ואללה, בתוכנית הקודמת של ארמין הא כבר ניגן כמה טראקים מתוך האלבום הזה. |
|
|
| EternalMusic |
בהחלט נשמע משהו טוב,
ארמין אהוב על כולנו |
|
|
| Dj Black |
רק 7 יורו?
ממה הם בדיוק רוצים להתפרנס
:wtf:
בכל אופן זה נשמע בן זונה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | רק 7 יורו?
ממה הם בדיוק רוצים להתפרנס |
אח שלי, סופסוף החבר'ה בתעשייה הבינו שאם הם רוצים להרוויח הם צריכים לשמור על מחירים ריאליים.... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אח שלי, סופסוף החבר'ה בתעשייה הבינו שאם הם רוצים להרוויח הם צריכים לשמור על מחירים ריאליים.... |
ת'אחלס אתה צודק, הגיע הזמן |
|
|
| Rising |
לא כל הקטעים הופקו על ידי ג'אן וין...
שהוא נגן פסנתר ..יש נגיד יצירות מפורסמות של מוצרט שהם עשו להם רמיקס של טראנס
...
זה לא ג'אן ווין..נגן ההארד טראנס.. אפליפטינג המסחרי אלא נגן פסנתר..
שלא יהיו אי הבנות ;) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | זה לא ג'אן ווין..נגן ההארד טראנס |
התכוונת ל-JAN WAYNE
והוא ממש לא הארד-טראנס, זה מסחרי זבל !
בכל אופן הטראק הראשון כבר בידי !:tongue3 |
|
|
| YuVaL |
| VA-Jan_Vayne_And_Armin_Van_Buuren-Classical_Trancelations-2CD-2004 |
|
|
|
|