return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Trancelations: Trance meets klassiek. (pg. 2)
View this Thread in Original format
BaRTeZ
yep, aardige CD, en dat voor 7 eurie.

Mooie prijs voor een dubbel CD, zou de rest van de muziekindustrie een voorbeeld aan kunnen (lees: moeten) nemen! :o
DJ Gerrit
ERG leuke cd! deze ga ik zeker ff kopen
Dr. Kuipers
Zelfs ik vind hem goed ;)

Met de muziek kan je heerlijk chillen in de zon!
Raymond
Morgen ffe scoren in de winkel, en eindelijk eens een cd met een normale prijs. Ik wil hem nu zelfs wel 2x kopen 1 voor in de auto en 1 voor thuis!! :D
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Raymond
Ik wil hem nu zelfs wel 2x kopen 1 voor in de auto en 1 voor thuis!! :D

Het is legaal om een kopie voor eigen gebruik te maken hoor ;)
Joost008
Vanmiddag ook maar ff langs de Music Store, 7 euro is idd een keer een normale prijs voor een cd!!
MaGiK54
Gna gna, ik liet de cd aan me moeder zien, had ze er zaterdag mee in der handen gestaan, had ze hem ook bijna voor haarzelf gekocht omdat ze dacht dat het een "normale" klassieke cd van Jan Vayne was. Ze heeft hem snel terug gezet toen ze Armin van Buuren zag staan.

Het leuke is dat ze er nu wel enthousiast over is :D
Partyhardy!
Ook ik heb hem aangeschaft en alleen nog maar cd 1 geluisterd ("Chill")

Mij leek het idee om klassiek en dance te mengen erg goed, ik had al vaker bij bepaalde symfonie-en het idee dat ze daar iets leuks mee zouden kunnen doen. Maar daar moet ik toch een beetje van terug komen. Ik ben namelijk niet helemaal enthousiast over deze cd.

Ik vind de remixen in het begin van de nummers erg lekker maar als dan de melodie (de eigenlijke originele symfonie) erin komt klinkt het vaak wat te cheesy en gezocht. Neem de remix van Markus Schulz, deze is gewoon te simpel en klinkt echt niet als een goed nummer. Ik denk dat deze cd toch aangeeft dat zeker niet iedere symfonie met dance te combineren valt. Het klinkt allemaal gewoon niet echt gladjes.

Toch zijn er wel een aantal uitzonderingen op dit hele verhaal=> de remix van Mark Otten! :tongue3 Die gast heeft het echt begrepen, super nummer! :eyespop: de remix van Envio is goed en de remix van Andrew K klinkt best okay :cool:

Conclusie over cd 1; deze combi (klassiek en trance) is niet echt mijn ding :)

ps; grappig feitje wat in het boekje staat over Beethoven;
"Zijn mooiste werken heeft hij gecomponeerd toe hij al doof was!" :eek:
Ferry 0
Ook ik heb de cd gekocht en moet me helaas aansluiten bij PartyHardy.
Ik kan ook echt weinig goeds op deze cd vinden. Die korte intro van a concert in the clouds is dan ook het het 1nigste wat ik gaaf vind. Helaas een leuke prijs 7€ maar het moet niet van de quality ten koste gaan.
Muppy
Ik heb de cd al een tijdje geleden gekocht, en ik vind hem echt super! Ik vind het een gaaf idee om klassiek en dance met elkaar te combineren, en ik vind dat ze het netjes gedaan hebben. Ze laten de originele stukken grotendeels heel en het is echt heerlijk om naar te luisteren....

Teknikol
mja wat moet ik hier van zeggen...

Chicane zei het al eerder: teveel reason gejengel...ik bedoel, crëeer een warme sound enzo en niet van deze zooi. Mij te simpel allemaal.

kvind die remix van mark otten dan nog het beste (prophecy of a new world oid)

leuk initiatief dat wel, voor degenen die ervan genieten is dit natuurlijk heel mooi.
EverZ
Leuk idee, leuke prijs, maar de muziek vind ik niet veel aan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement