return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Dancetour Breda - 30-05-2004 - Chasséveld
View this Thread in Original format
Menno
Van dezelfde organisatoren van de Boulevard of Dance.
Toegang is gratis :)

Het Chasséveld in Breda zal op zondag 30 mei omgetoverd worden tot één grote dance area. De eerste editie van Dancetour Breda, op 1e Pinksterdag, wordt samen met de gemeente Breda georganiseerd om iedereen een onvergetelijke dag te bezorgen. Er worden 10.000 bezoekers uit heel Nederland verwacht.

Voor de eerste editie van Dancetour Breda zijn er alleen maar (inter)nationale toppers vastgelegd. De hoofdacts zijn Cosmic Gate en Tom Harding.

Cosmic Gate is internationaal bekend door hun vele hits (firewire, the truth en melt into the ocean) en spetterende optredens in heel Europa. Tom Harding is vooral bekend van de HQ feesten in Amsterdam en staat elk jaar op Dancevalley. Daarnaast zal de Bredase DJ Dazzle het evenement openen en vullen Bas & Ram en Rank-1 de laatste plaaten op. Ook deze namen zijn op alle grote evenementen terug te vinden (Dancevalley, Trance Energy, Defqon1, e.d.).

De DJ’s treden op vanaf een kolossale podiumconstructie van 50 meter breed en ruim 10 meter hoog. Dit zal dé eye-cather worden voor al de Dancetour evenementen.

Ook zal het evenemententerrein dit jaar worden opgefleurd door een twintig-tal Flugel-dames.

13:00 - 14:30 Dazzle
14:30 - 16:15 Rank-1
16:15 - 18:00 Cosmic Gate (aka DJ Bossi)
18:00 - 19:45 Bas & Ram
19:45 - 21:30 Tom Harding

Ik hoop dat ze dit jaar geen gezeik krijgen met de gemeente net zoals vorig jaar.
De after-party is in MEZZ met N-Tony, Jimson en Bas & Ram. Kosten hiervan zijn 10 euro.

http://www.dancetour.nl/breda/index.htm
Partyhardy!
Present! :)
Asperge
Ik wilde op zich wel komen kijken maar ik zit met mijn examens, beetje jammer dus:(
Tim81
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Present! :)



Ik had niet anders verwacht Onno! Al is dit natuurlijk in je hometown... Ga je zeker niet naar Speakerplay, anders wordt het wel een heel druk weekend (Chable, Speakerplay en Chasseveld)!!
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Tim81
Ik had niet anders verwacht Onno! Al is dit natuurlijk in je hometown... Ga je zeker niet naar Speakerplay, anders wordt het wel een heel druk weekend (Chable, Speakerplay en Chasseveld)!!


haha ja inderdaad, Speakerplay moet ik helaas missen :( had me wel erg tof geleken! jullie gaan wel? :)
TranceFool
quote:
Originally posted by Partyhardy!
haha ja inderdaad, Speakerplay moet ik helaas missen :( had me wel erg tof geleken! jullie gaan wel? :)

ja gewoon gaan man!!! ik ben er ook :D:D
Tim81
quote:
Originally posted by Partyhardy!
haha ja inderdaad, Speakerplay moet ik helaas missen :( had me wel erg tof geleken! jullie gaan wel? :)


Ik ben bij Speakerplay niet van de partij! Ik stuur emre wel als afgevaardigde ;)
Tim81
Coffeeshop The Bulldog :crazy: gaan toch alle buitenlanders heen!
ATL_Trancer
quote:
Originally posted by Tim81
Coffeeshop The Bulldog :crazy: gaan toch alle buitenlanders heen!


i'd be up for that! what time?? is it near where the party will be?
Roos22
Ik ga wel een kijkje nemen! Neem ik het mooie weer mee oké? :D

theoden
ik kom wel na 4 uur, wil erg graag cosmic gate horen, en niet zo graag rank-1 :)
ATL_Trancer
is this party the same as Pinkpop?? I read on tiesto's site that he will be playing on pinpop on 30 may, is this where he will be?? any input would be great!!
-gavin
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement