return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 [2] 3 4 
Koneisto 2004! (pg. 2)
View this Thread in Original format
BetaFactory
Miksi minä en ole kuullut niistä tätä ennen? Kerro lisää...:) Siis Way Out Westistä.
GrimReaper
WOW on brittiläinen duo Nick Warren ja Jody Wisternoff, jotka ovat vaikuttaneet "skenessä" jo 90-luvun alkupuolelta lähtien. He ovat vuosien aikana tehneet enemmän (loistavia ja tyyliltään vaihtelevia) remiksauksia kuin moni osaa laskea. Molemmat ovat vierailleet Suomessa jo aiemminkin joitakin kertoja, ei tosin Way Out Westinä vaan DJ-keikoilla yksittäin.

WOW osaa niin melodisemman trancen, progressiivisemman housen ja trancen kuin rikkobiitinkin monet eri sävyt. Tähän mennessä duon kahdella julkaistulla albumilla (Way Out West, 1997 / Intensify, 2001) on vähän kaikkea tyylikkäästi tuotettua materiaalia breikistä progempaan houseen. Varsinkin debyyttialbumilla moni biisi tuo mieleen samoihin aikoihin julkaistun Chicanen albumin Far From The Maddening Crowds, hempeyttä ja leijailevia melodioita rikkobiitin säestyksellä.

Heiltä on tulossa myös kolmas albumi heinäkuussa. Se on kolmen levyn paketti, jossa yksi levy on itse albumi, toinen DJ-miksi ja kolmas livemateriaalia sisältävä DVD duon USA:n kiertueelta.

Todelliset livekeikat ovat usein täysin eri juttu DJ-keikkoihin tai "live"keikkoihin nähden joissa on vain pelkästään artistit itse. Eihän jälkimmäisissä mitään vikaa ole, päinvastion. Useammasta henkilöstä koostuva live-kokoonpano vain on näyttävämpi ja saa keikan tuntumaan todellakin elävämmältä kun eri instrumentit soitetaan paikan päällä monen henkilön voimin itse artistien hoitaen vain osan koko hommasta. Esimerkiksi Chicanen ja BT:n livekeikoilla on ollut 8-12 henkilöä. Vähän eri tunne kun yhden hengen projektin biisejä soittaakin kymmenkunta henkilöä yhden sijasta. Saa nähdä millainen WOW:n keikka on. :happy2:

WOW:n kotisivu: http://www.wowest.cc/
Discogs-linkki: http://www.discogs.com/artist/Way_Out_West
MekkaFIN
Way Out West on kyllä kovis! :)
XeQtOr
Nythän tonne vois jo lähteäki... WOW on jo aika kova nimi toivotaan et soittaisivat samana päivänä ku Hawtinki (tuskin tulee tapahtumaan) nii ei tarttis ostaa kahen päivän lippua turhaan...
Nuutti
En ole jaksanut lukea läpi noita Koneisto threadeja muilla forumeilla, mutta onko missään sanottu missä WOW soittaa? Wowwi sopisi tosi hyvin johonkin ulos. Hietsusta ei varmaan kannata haaveilla, mutta toivottavasti ei ole jossain 30 asteen lämpöisessä tehdashallissa, joka on ääriämyöten täynnä.
GrimReaper
quote:
Originally posted by Nuutti
En ole jaksanut lukea läpi noita Koneisto threadeja muilla forumeilla, mutta onko missään sanottu missä WOW soittaa? Wowwi sopisi tosi hyvin johonkin ulos. Hietsusta ei varmaan kannata haaveilla, mutta toivottavasti ei ole jossain 30 asteen lämpöisessä tehdashallissa, joka on ääriämyöten täynnä.

Niin no.. no niin.. Koneiston sivuiltahan sen esiitymispaikan löytää helposti "Programme"-linkin takaa... Merikaapelihalli on WOW:in soittoareena, eli se on se suuri päähalli ja samalla päälava. Sekä WOW että Hawtin soittavat perjantaina pääareenalla, mukana myös Suomen oma Jimi Tenor livenä. Päähallissa nyt yleensä ainakin on ollut tilaa, ei paljon mutta riittävästi.

Itse toivon että WOW ei mene päällekkäin Hulkkosen livesetin kanssa. Olen nähnyt Jorin livekeikkoja joitakin kertoja ja aina ne ovat olleet uskomattoman kauniita, täynnä fiilistä ja rakkautta.

Niin ja Hietsun rantabileitä ei ole tänä vuonna lainkaan eli Koneisto on kokonaisuudessaan 2-päiväinen entisen kolmen sijaan ja vain Kaapelitehtaan alueella, sisällä ja ulkona.
BetaFactory
Aha, kiitti tiedoista. Nick Warrenista olen kyllä kuullut. Kuinka suuri osa Koneistosta pidetään päivänvalossa ja ulkona? Sitten minä voisin ehkä tulla katsomaan joitakin ulkona pidettäviä keikkoja, mutta ei viitsisi yöpyä Hesassa ainoastaan Koneiston takia, joten yöreivit halleissa eivät tulisi mieleen...
MekkaFIN
Tulipas nyt tilattua liput tuonne.
XeQtOr
quote:
Originally posted by BetaFactory
Aha, kiitti tiedoista. Nick Warrenista olen kyllä kuullut. Kuinka suuri osa Koneistosta pidetään päivänvalossa ja ulkona? Sitten minä voisin ehkä tulla katsomaan joitakin ulkona pidettäviä keikkoja, mutta ei viitsisi yöpyä Hesassa ainoastaan Koneiston takia, joten yöreivit halleissa eivät tulisi mieleen...


Ei kai noita keikkoja hirveesti ulkona pidetä, jos ei sitä hietsun rantasysteemiä oo tänä vuonna.. Ja Koneisto pidetään mun käsittääkseni vaan illalla/yöllä eikä juurikaan päivällä..
GrimReaper
quote:
Originally posted by XeQtOr
Ei kai noita keikkoja hirveesti ulkona pidetä, jos ei sitä hietsun rantasysteemiä oo tänä vuonna.. Ja Koneisto pidetään mun käsittääkseni vaan illalla/yöllä eikä juurikaan päivällä..

No juu, eihän niitä ainakaan taivasalla pidetä! Onhan siellä Kaapelin "taka"pihalla niitä telttoja joissa on erinäisiä pienempiä lavoja eli aivan kaikki tuskin ovat sisällä. Sunnuntai-aamupäivällähän on aina aiemmin ollut kotimaisten artistien livekeikkoja siellä takapihan päälavalla mutta tästä vuodesta en vielä osaa sanoa kun en ole nähnyt tarkkaa aikataulua. Viime vuonna siellä sai ilmaista aamiaistakin kaiken lisäksi muistaakseni. Muuten takapihalla soi usein rikkobiittiä, old skool housea. Ainakin viime vuonna oliko se Infekton tyypit jotka soitti aivan tajuttoman hyvää settiä pienessä teltassa.. Altern8:ia, Liquidia ja muita old skool nimiä tuli reilusti.

dracka
Nythän sinne on ilmestynyt jotain katsomisen ja kuuntelemisen arvoistakin, nyt voi jo todella harkita sinne menemistä. Kunhan saa ensin rahapuolen kuntoon. =)
Puuhis
Jee kiireet takana ja Koneisto edessä! Meitsi on tuolla 99% varmasti! :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement