|
Black Dragon @ Ets Global Radio Live 7/5/2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Black-Dragon |
אגב תסתכלו בתרד של
ILTA
יש לינקים להורדה של
ILTA 006 |
|
|
| Vortex_SA |
06. Randy Katana - One Solide Wave (Sam Sharp Remix)
07. Lovefist - Hanging On Strong (E-Craig Remix)
08. M.I.D.O.R & Six4Eight - No Man's Land (Original Mix)
פפפפפ אני רואה שאני משפיע עליך :) |
|
|
| Black-Dragon |
האמת אהבתי אותם לפני :)
אבל אף פעם לא יצא לי לשים אותם
אמרתי שננסה עכשיו
ויצא טוב חח |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
האמת אהבתי אותם לפני :)
אבל אף פעם לא יצא לי לשים אותם
אמרתי שננסה עכשיו
ויצא טוב חח |
...אלי אחי..יש לי שאלה אלייך...די מלחיצה נראה לי אבל
לגבי החומר שאתה שם תוכנית שלך והסטים...
?האם הכל צרוב או שישך משהו על דיסקים מקוריים או תקליטים אולי
למה שאלתי את זה?
כי נגיד אם היית מנצח בתחרות של היינקן והיית צריך להרביץ סט יחד עם טייסטו ולדעתי קצת "באסה" או יותר נכון "לא מנומס" לבוא ותקלט עם דיסקים צרובים...יותר מזה זה גם לא "ממש" חוקי לפי מה שאני יודע...
...'אין לי משהו נגדך פשוט מסקרן אותי הקטע איך אתה מתקלט במועדונים וכד |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by taltul
...אלי אחי..יש לי שאלה אלייך...די מלחיצה נראה לי אבל
לגבי החומר שאתה שם תוכנית שלך והסטים...
?האם הכל צרוב או שישך משהו על דיסקים מקוריים או תקליטים אולי
למה שאלתי את זה?
כי נגיד אם היית מנצח בתחרות של היינקן והיית צריך להרביץ סט יחד עם טייסטו ולדעתי קצת "באסה" או יותר נכון "לא מנומס" לבוא ותקלט עם דיסקים צרובים...יותר מזה זה גם לא "ממש" חוקי לפי מה שאני יודע...
...'אין לי משהו נגדך פשוט מסקרן אותי הקטע איך אתה מתקלט במועדונים וכד |
למה אתה ניכנס לפרטים קטנים אחי ??? |
|
|
| Black-Dragon |
האמת שאלה מעניינת..
כמובן שאם הייתי מנגן ליד טיאסטו לא הייתי חושב לשים משהו שהוא עשה
והרבה דיג'ייאים משתמשים בדיסקים צרובים ולא בהכרח מקוריים
תראה אתה לא יכול להגיד למישהו שהוא לא דיג'יי טוב בגלל שהוא מנגן על דיסקים ולא על תקליטים
אם אין לך כסף לתקליטים? מה תעשה? לא תתקלט?
מבין?
ככה שברור שתקליטים זו ליגה אחרת ועזוב שזה שונה מבחינת העבודה
אבל מחינת התיקלוט זה לא משנה כל כך
חוץ מזה שלא נראה לי תמצא את הטראקים שמשתחררים כל יום על סידי..לא את רובם
וכמובן לא בארץ |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
חוץ מזה שלא נראה לי תמצא את הטראקים שמשתחררים כל יום על סידי..לא את רובם
וכמובן לא בארץ |
מיותר לציין שלצערינו הרב...
דרך אגב בארץ..
מישהו יכול לתת דוגמאות של די גיים שבוודאות לפחות חלק מהחומר שהם מנגנים הוא צרוב?
ובלי שמות שמתאימים לצחוקיה כמו רועי פלינר דודי טריסטר ערן ברנע ובהג'ת עודה |
|
|
| Black-Dragon |
צ'ופי. רוברט גיטלמן. עופר ניסים, ואפילו דיברתי על זה פעם עם דון דיאבלו ועם
Misja Helsloot
גם הם משתמשים בצרובים
אין סיבה שלא |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
צ'ופי. רוברט גיטלמן. עופר ניסים, ואפילו דיברתי על זה פעם עם דון דיאבלו ועם
Misja Helsloot
גם הם משתמשים בצרובים
אין סיבה שלא |
פייי...
מפתיע קצת הייתי אומר...
טוב רק הגדולים יכולים להרשות לעצמם.. יש להם גב כלכלי חזק ויציב ותעשיה שסובבת סביבם |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מיותר לציין שלצערינו הרב...
דרך אגב בארץ..
מישהו יכול לתת דוגמאות של די גיים שבוודאות לפחות חלק מהחומר שהם מנגנים הוא צרוב?
ובלי שמות שמתאימים לצחוקיה כמו רועי פלינר דודי טריסטר ערן ברנע ובהג'ת עודה |
יהל |
|
|
| taltul |
אבל עדיין..עם כל הכבוד לדי ג'י מי נתן לו את הזכות הזאת לעבור על חוק הרי צריבת טראק ושימוש בו בפומבי זו הפרת זכות היוצרים של אותו יוצר...
או שאותם יוצרים מרשים לדי ג'ים לשים את הקטעים שלהם למרות שעדיין לא שוחררו...???
במקום שם הלייבל CDR נגיד באסוט אני שם לב הרבה טראקים רשום כזה
ואני יודע שפעם 10 דקות לפני תחילת התוכנית או אפילו באמצע תוכנית ארמין נאלץ להתקשר לעו''ד של איזה יוצר ולבשק אישור כדי שיוכל לנגן את הטראק שלו בתוכנית...
בסופו של דבר השאלה העיקרית היא איך מתקלטים עם דיסקים צרובים הרי זו עבירה על החוק....??? |
|
|
| Black-Dragon |
אתה מדבר על זה שארמין מנגן אנריליסים
לי אין כאלה דברים חוץ מפה ושם וגם ככה אני דואג לשים עליהם איזה ג'ינל או דרופ
שלא יעשו להם איזשהו ריפ נקי.. |
|
|
|
|