|
Nummers 'clearen' voor CD's...
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Ik heb een vraagje. Ik heb een cd (ID&T Classics) en daar lees ik het volgende in:
Universal Music was not able, in all cases, to clear the tracks on this compilation, depite it's best effort to do so. Universal Music respects the rights of copyright owners of recorded material. Should any party claim to have rights to any recorded material on this compilation which has not been cleared by Universal Music, please immediately contact the licensing department at Universal Music, the Netherlands
Mag dit zomaar???????
Zo van, ik heb het geprobeerd, maar het is niet gelukt. Dus als je er problemen hebt, neem maar contact op en 'we lossen het wel op'.
Dat vind ik dus wel ontzettend vaag!!! Dat kan je toch niet maken, zomaar nummers er op zetten? Of heb ik het mis........??
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| -TAIS- |
| Ja dat zou inderdaad wel vaag zijn als dat echt zo is zoals het er lijkt te staan. Denken ze soms dat ze ID&T zijn en het daarom wel mag ofzo :S Vreemde gang van zaken iig! |
|
|
| franzelare |
| stinkt naar de bekende "ons kan je toch niets maken" houding van ID$T |
|
|
| magrec |
Ik heb Tyrant no shoes no cake dit staat op de inlay:
Every endeavour was made to locate ownership of the music on this album.
However, in two cases we were unsuccessful in our efforts. If you are a master owner and recognise your track please contact [email protected] |
|
|
| Djeebie |
Blijkbaar kan het wel ja. Zie ook de inlay van 2 Many DJ's - As Heard On Radio Soulwax Pt.2:
"there was no chance to find out who owns the rights to this track [Carlos Morgan - Shake Your Body]. but sorry, it's too great to be hidden away. so, if it's you, let us know. we'll give you a piece of the cake" |
|
|
| franzelare |
| toch stinkt ID$T gewoon :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
ik vind het wel netjes dat ze het nog neerzetten in hun hoesje.
Als degene met de rechten niet gevonden kan worden, maar wel een track heeft gemaakt die het waard is om op die cd te komen zou diegene juist blij moeten zijn. Zo makkelijk kom je toch niet door in de music business. |
Dat is de andere kant, klopt ook ja! Maar toch vind ik het wel vaag.
En bij de weg, dit zet ik er NIET neer omdat het 'toevallig' ID&T is..echt niet, vond het gewoon raar. Bij iedere andere cd/organisatie had ik het ook gedaan.
Kreeg deze cd toevallig in handen, omdat ik een recensie moet schrijven. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Djeebie
"there was no chance to find out who owns the rights to this track [Carlos Morgan - Shake Your Body]. but sorry, it's too great to be hidden away. so, if it's you, let us know. we'll give you a piece of the cake" |
die vind k ook wel goed, tenminste niet zo netjes gewoon lekker informeel meedelen.:D |
|
|
|
|