return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Pumaz & TOR - The BeTA Anthem
View this Thread in Original format
Pumaz
Kwestie van het een beetje te hypen...
Commentaar van Kevin via mail :
quote:
It's massive ;)

Dit wordt een vet anthem!

Ik begin volgende week met examens, dus veel tijd om eraan te werken zal
er voorlopig niet zijn. Maar mijn vrije momenten zal ik zoveel mogelijk
aan het nummer besteden. :)

Komt er ook een Pumaz tribal mix? ;)


Ik zal wel mijn trademark tribal-heid eraan toevoegen

:crazy:
Gladius
woah goed nieuws!
go gettem guys!
Pumaz
Voor sample van de lead in mijn versie moet je maar eens afkomen op msn, heb er eentje van 1min (enkel synth & strings maar is vet!)
Zehra
wow... kvind het echt heel lekker klinken.

gevoelens die het bij me opwekte: int begin wa sad :( mah naar het einde toe heel hoopvol...

keep up the good work, beta-geniuses!! :D kverwacht een BOM van een anthem eh!
Tiger777
Héél mooi, mijn complimenten. Heel uplifting klinkend en da's goed. Nu de afwerking nog he ;)
Jasperovitsj
Ik heb de Pumaz-versie gehoord, en ik ben serieus onder de indruk! :eek:
Veel potentieel, zalige opbouw en progressie, en ook de afwerking klinkt proper! Nu de rest nog... :p
djcresto
dat klinkt wel heel erg lekker, an uplifting trance stormer is born


kwil geen druk leggen hoor tor :p
Pumaz
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Die commentaren hier...
:) :) :) :) :)
:D :D :D :D :D

I knew I was a genius :tongue2
Wildfir3
tis idd nice, stuur ff naar nu nrg en vraag direct een remix :) (dit was het eerste dat in mij opkwam ;))
lievez
geef die promo ma hier :p

of kzakikem is rap remixen ! :p

Pumaz
Ni zo aggressief he, kom gewoon op msn een sampleke vragen like everyone else :)
lievez
hehe was mor e graptje e pol :rolleyes:

kzalt wel horen alst af is zeker
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement