|
Pumaz & TOR - The BeTA Anthem
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Kwestie van het een beetje te hypen...
Commentaar van Kevin via mail :
| quote: | It's massive ;)
Dit wordt een vet anthem!
Ik begin volgende week met examens, dus veel tijd om eraan te werken zal
er voorlopig niet zijn. Maar mijn vrije momenten zal ik zoveel mogelijk
aan het nummer besteden. :)
Komt er ook een Pumaz tribal mix? ;) |
Ik zal wel mijn trademark tribal-heid eraan toevoegen
:crazy: |
|
|
| Gladius |
woah goed nieuws!
go gettem guys! |
|
|
| Pumaz |
| Voor sample van de lead in mijn versie moet je maar eens afkomen op msn, heb er eentje van 1min (enkel synth & strings maar is vet!) |
|
|
| Zehra |
wow... kvind het echt heel lekker klinken.
gevoelens die het bij me opwekte: int begin wa sad :( mah naar het einde toe heel hoopvol...
keep up the good work, beta-geniuses!! :D kverwacht een BOM van een anthem eh! |
|
|
| Tiger777 |
| Héél mooi, mijn complimenten. Heel uplifting klinkend en da's goed. Nu de afwerking nog he ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik heb de Pumaz-versie gehoord, en ik ben serieus onder de indruk! :eek:
Veel potentieel, zalige opbouw en progressie, en ook de afwerking klinkt proper! Nu de rest nog... :p |
|
|
| djcresto |
dat klinkt wel heel erg lekker, an uplifting trance stormer is born
kwil geen druk leggen hoor tor :p |
|
|
| Pumaz |
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Die commentaren hier...
:) :) :) :) :)
:D :D :D :D :D
I knew I was a genius :tongue2 |
|
|
| Wildfir3 |
| tis idd nice, stuur ff naar nu nrg en vraag direct een remix :) (dit was het eerste dat in mij opkwam ;)) |
|
|
| lievez |
geef die promo ma hier :p
of kzakikem is rap remixen ! :p |
|
|
| Pumaz |
| Ni zo aggressief he, kom gewoon op msn een sampleke vragen like everyone else :) |
|
|
| lievez |
hehe was mor e graptje e pol :rolleyes:
kzalt wel horen alst af is zeker |
|
|
|
|