|
wie o wie kent dit nmmr ?
|
View this Thread in Original format
| Maarthuh |
| Elke keer als ik in de bios zit zie ik die reclame van Heineken world gigs. Nou is mijn vraag wie de titel van het nmmr van deze commercial ? alvast bedankt |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Maarthuh
Nou is mijn vraag wie de titel van het nmmr van deze commercial ? |
Wat is dit voor TURKENzin??:conf: |
|
|
| Maarthuh |
Srry ben er niet helemaal bij.
En ben geen turk :D
Maar enig idee ? |
|
|
| Remy D |
| nee heb geen idee maar ik vind het ook niet zo'n vet nummer in die clip. |
|
|
| Miss Proximus |
lol :D
heerlijk van die momenten dat je vet zit te lachen (of t nou in een volle bibliotheekzaal, een internetcafé, in de computerzaal van school of gewoon in t kantoor op je stage is), en dat verder niemand weet wat er zo grappig is. bedankt Remy :D
ik heb ook geen idee. ik heb de laatste tijd geen bierreclames gezien. doen ze hier niet aan. ze drinken t alleen. voldoende toch :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
lol :D
heerlijk van die momenten dat je vet zit te lachen (of t nou in een volle bibliotheekzaal, een internetcafé, in de computerzaal van school of gewoon in t kantoor op je stage is), en dat verder niemand weet wat er zo grappig is. bedankt Remy :D
ik heb ook geen idee. ik heb de laatste tijd geen bierreclames gezien. doen ze hier niet aan. ze drinken t alleen. voldoende toch :D |
haha graag gedaan. :D Als ik in mexico zou zijn zou ik ook alleen maar Corona drinken en tequila zuipen!! :D Maare wanneer bent U weer in The United States of the Niederlanden??? |
|
|
| Miss Proximus |
| 27 juni ben ik weer tot uw aller dienst OFZO :D |
|
|
| jp |
| Zal er staan op Schiphol met een drugshond :disbelief |
|
|
| Maarthuh |
...leuk gasten.
Maar nu graag weer on-topic please ! |
|
|
| SnuggLe |
Oh wacht, hoor ik nu niet "OMFG Geweldig Remy, wat een GEWELDIGE reply?" te zeggen?
Bij deze: OMFG Geweldig Remy, wat een GEWELDIGE reply!!
;) :D :D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh wacht, hoor ik nu niet "OMFG Geweldig Remy, wat een GEWELDIGE reply?" te zeggen?
Bij deze: OMFG Geweldig Remy, wat een GEWELDIGE reply!!
;) :D :D |
Braaf :D:D
Ben je nu ook officieel geslaagd voor je puppy-cursus? ;) |
|
|
| Chicane |
De laatste keer dat ik in de bioscoop ben geweest zal wel 2001 zijn geweest geloof ik, en op tv zap ik tijdens de reclame...
dus een sample zal wel heel handig zijn.. :rolleyes: |
|
|
|
|