return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Steunt Hollandsche waar! !!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
View this Thread in Original format
magrec
Als je als dj een Radio 1 Essential Mix mag maken betekent dit dat je in de UK bent doorgedrongen tot de absolute top. Opzet van deze wekelijkse serie mixen is dat ze laten horen wat er op dat moment nieuw en baandoorbrekend is op het gebied van dance. Daarnaast worden de laatste jaren aanstormende talenten gevraagd van wie verwacht wordt dat ze binnenkort heel groot gaan worden in Engeland. En wie komen we dit jaar tegen in het rijtje van genomineerden? Lucien Foort en Sander Kleinenberg!

Stem Foort of...

...stem Kleinenberg

Om onze Hollandse jongens te steunen zit in dit berichtje een link die je rechtstreeks bij het STEMFORMULIER brengt van de Muzik Magazine Dance Award. Dus laat die Britten een poepie ruiken en stem op Foort of Kleinenberg. Ook al hou je helemaal niet van hun tunes, het gaat om de eer. Laat die in Nederlandse handen vallen dankzij jou stem! Wie z'n stem uitbrengt kan ook nog een paar kaartjes winnen voor de Muzik Awards afterparty. Op 21 september worden de winnaars bekend gemaakt.

STEMFORMULIER

ok van partyscene.nl afgehaald maar ik het er wel mee eens..hup holland :D
Optimus Trance
ik heb voor lucien gestemd, heb m 2x live gehoord, klonk wel lekker:D:D:D
Optimus Trance
ik zzat nog wat rond te struinen op de website en wat zag ik daar?
Dit:

Upcoming Essential Mixes
02/09/01 - Sillicone Soul
09/09/01 - DJ Tiesto!!!
16/09/01 - Victor Calderone
23/09/01 - Basement Jaxx

Zo, nu ff w8en tot 9-9:D:D:D
DJ_Siesta
kep op Sander gestemd, niet alleen om ie zulke lekkere mixing skills heeft maar ook om z'n goede producties.

GreetZ GERRIT!!
AFTERNATIVE
kep ze nog nooit ghoord ,heb duz maar op mn naamgenoot gestemd
DJ_Massive
ik heb op Sander Kleinenberg gestemd, want ik vind die gozer ten eerste een topproducer en ten tweede is ie naar mijn mening een van Nederlands beste DJ's, ook al vind ik dat ie in nederland erg ondergewaardeerd wordt, hij verdient het gewoon om de meeste stemmen te krijgen,

maar eigenlijk wou ik ook op Lucien Foort stemmen want voor hem geld eigenlijk hetzelfde verhaal, maar Kleinenberg is toch ietsie beter :D :D
magrec
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
kep ze nog nooit ghoord ,heb duz maar op mn naamgenoot gestemd

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
Wat¡¡¡¡ Nederlands beste dj's nog nooit gehoord¿¿¿
Little Theseus
-das inderdaad ernstig!
Ik heb elk geval ff Sandertje verder omhoog geholpen in de lijst.
Sander Kleinenberg schopt kont!
serialkillah
Ik heb Sander weer iets omhoog geholpen omdat ik hem wel goed windt.
Flipper01
Zoo, ik heb ook ff op Sander gestemd!!
Tegen de tijd dat we op Tiësto kunnen stemmen moet r maar ff een nieuwe thread gemaakt worden!!

magrec
quote:
Originally posted by Flipper01
Zoo, ik heb ook ff op Sander gestemd!!
Tegen de tijd dat we op Tiësto kunnen stemmen moet r maar ff een nieuwe thread gemaakt worden!!

dat gaat nog wel eventjes duren denk ik.......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement