|
Rotationz vanavond: Bart van Wissen
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
Bart van Wissen aka Fictivision, 2uur in the mix vanavond tss 10 & 12.
Met een interview rond half 11
kewl :gsmile: |
|
|
| Jasperovitsj |
Hola, das goed nieuws, thanks Eagle! :)
En ik wou net vanavond vroeg gaan slapen...niet dus! :D |
|
|
| TOR |
en om 21u draait Perry!
leuk avondje in het vooruitzicht..
binnenkort staat er trouwens een 2u-durende set van Oliver Lieb op het programma :eyes: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
binnenkort staat er trouwens een 2u-durende set van Oliver Lieb op het programma :eyes: |
:eyes: :eyespop: :crazy: :eyespop: :eyes: |
|
|
| Kaidreas |
| ooooow jose. das veelbelovend. wie neemt op? |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by TOR
en om 21u draait Perry!
leuk avondje in het vooruitzicht..
binnenkort staat er trouwens een 2u-durende set van Oliver Lieb op het programma :eyes: |
Nee Perry draait niet, wordt vervangen door DJ 19 |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Nee Perry draait niet, wordt vervangen door DJ 19 |
crap :(
ook al begint 19 wel goed.
breaks met een oosters tintje :crazy: |
|
|
| Kaidreas |
ow ik dacht al.. freaky? dit perry?????
damn da lach lieke weer, hoe noemt da nu weer, tjees da al iets oud. |
|
|
| TOR |
Winx - Don't Laugh
classic :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| DJ 19 was supervet, zalige breaks en héél proper gemixt! Bart Van Wissen was ook heel leuk, maar na een uurtje ben in van vermoeidheid in slaap gevallen...:o |
|
|
| TOR |
"van vermoeidheid", dat zeggen ze allemaal.. :p
heb ook de radio afgezet rond half elf, nog wat aan het anthem gewerkt. :)
*edit* nog meer goed nieuws trouwens, binnenkort James Holden @ Rotationz!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
*edit* nog meer goed nieuws trouwens, binnenkort James Holden @ Rotationz!! |
Saweeeeeett!!! :eek: |
|
|
|
|