return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Rotationz vanavond: Bart van Wissen
View this Thread in Original format
Eagle`
Bart van Wissen aka Fictivision, 2uur in the mix vanavond tss 10 & 12.
Met een interview rond half 11



kewl :gsmile:
Jasperovitsj
Hola, das goed nieuws, thanks Eagle! :)
En ik wou net vanavond vroeg gaan slapen...niet dus! :D
TOR
en om 21u draait Perry!

leuk avondje in het vooruitzicht..


binnenkort staat er trouwens een 2u-durende set van Oliver Lieb op het programma :eyes:
Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
binnenkort staat er trouwens een 2u-durende set van Oliver Lieb op het programma :eyes:


:eyes: :eyespop: :crazy: :eyespop: :eyes:
Kaidreas
ooooow jose. das veelbelovend. wie neemt op?
Eagle`
quote:
Originally posted by TOR
en om 21u draait Perry!

leuk avondje in het vooruitzicht..


binnenkort staat er trouwens een 2u-durende set van Oliver Lieb op het programma :eyes:


Nee Perry draait niet, wordt vervangen door DJ 19
TOR
quote:
Originally posted by Eagle`
Nee Perry draait niet, wordt vervangen door DJ 19


crap :(

ook al begint 19 wel goed.

breaks met een oosters tintje :crazy:
Kaidreas
ow ik dacht al.. freaky? dit perry?????
damn da lach lieke weer, hoe noemt da nu weer, tjees da al iets oud.
TOR
Winx - Don't Laugh

classic :)
Jasperovitsj
DJ 19 was supervet, zalige breaks en héél proper gemixt! Bart Van Wissen was ook heel leuk, maar na een uurtje ben in van vermoeidheid in slaap gevallen...:o

TOR
"van vermoeidheid", dat zeggen ze allemaal.. :p

heb ook de radio afgezet rond half elf, nog wat aan het anthem gewerkt. :)


*edit* nog meer goed nieuws trouwens, binnenkort James Holden @ Rotationz!!
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR



*edit* nog meer goed nieuws trouwens, binnenkort James Holden @ Rotationz!!

Saweeeeeett!!! :eek:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement