return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Need some help
View this Thread in Original format
eXeTik
אחרי יסורי מצפון קשים התבשרתי כי אין סיכויי להציל את כל מה שהיה לי על ההארד דיסק הישן שלי, ולכל מי שלא קרא א הט'רד הקודם שלי ואין לו מושג על מה אני מדבר זה אומר במילים פשוטות שאני מפגר עכשיו בהמלצות מנובמבר 2003.

אני רגיל להוריד כל המלצה שנותנים פה בפורום, ועכשיו עם הצבא וכל הלחץ שיש לי עוד מסביב (בגרויות וכו') פשוט אין לי זמן להתעסק עם זה...

אני צריך טובה, שמישו שאוסף באינטנסיביות כמוני- וצורב גם טראקים שלא נראים לו (אחרי הכל- מה שאחד לא אוהב זה הטראק האהוב על השני) יצרוב לי עותק מהאוסף שלו מנובמבר ועד היום (מאי).

כמובן שעלות הדיסקים תוחזר לאלתר :)
taltul
quote:
Originally posted by eXeTik
אחרי יסורי מצפון קשים התבשרתי כי אין סיכויי להציל את כל מה שהיה לי על ההארד דיסק הישן שלי, ולכל מי שלא קרא א הט'רד הקודם שלי ואין לו מושג על מה אני מדבר זה אומר במילים פשוטות שאני מפגר עכשיו בהמלצות מנובמבר 2003.

אני רגיל להוריד כל המלצה שנותנים פה בפורום, ועכשיו עם הצבא וכל הלחץ שיש לי עוד מסביב (בגרויות וכו') פשוט אין לי זמן להתעסק עם זה...

אני צריך טובה, שמישו שאוסף באינטנסיביות כמוני- וצורב גם טראקים שלא נראים לו (אחרי הכל- מה שאחד לא אוהב זה הטראק האהוב על השני) יצרוב לי עותק מהאוסף שלו מנובמבר ועד היום (מאי).

כמובן שעלות הדיסקים תוחזר לאלתר :)

חחחח...אחי אתה מטורף...

16x10x32אפילו אם הייתי עושה דבר כזה עם ה
שיש לי זה היה לוקח לי שנים עד שהיתי צורב את הכל:)
markfeldman
quote:
16x10x32אפילו אם הייתי עושה דבר כזה עם ה


לי יש צורב DVD

ומדובר באיזה 15 דיסקים לפחות !!!!
eXeTik
quote:
Originally posted by taltul
חחחח...אחי אתה מטורף...

16x10x32אפילו אם הייתי עושה דבר כזה עם ה
שיש לי זה היה לוקח לי שנים עד שהיתי צורב את הכל:)


אחי- זה לא כזה סיפור... זה לא שאני מבקש לעשות איזה סלקציה בטראקים
רק לצרוב העתקים... מתי שיש לך זמן פנוי
תבין שזה מצב נואש :\

quote:
Originally posted by markfeldman
לי יש צורב DVD

ומדובר באיזה 15 דיסקים לפחות !!!!


אני לא מש מכיר אותך מפה, כנראה שהצתרפת בזמן שאני נעלמתי
אז קודם כל ברוך הבא לפורומ
עכשיו שגמרתי להתלקק- יש לך את הכל החודשים האלה? :)
Segev
אני יכול לצרוב לך בשמחה אבל יש לי רק את 5 החודשים של 2004
מסודרים כל השאר מבולגן בתיקיה שנקראת 2003 וינשים יותר
eXeTik
quote:
Originally posted by Segev
אני יכול לצרוב לך בשמחה אבל יש לי רק את 5 החודשים של 2004
מסודרים כל השאר מבולגן בתיקיה שנקראת 2003 וינשים יותר


ליגה אחי- גם זה משהו...
את השאר מקסימום מישהו אחר יביא לי
Segev
צור איתי קשר אחי
363470
או שעדיף ב
msn
כי המחשב שלי לא עומד בעומס של אי סי קיו
[email protected]
Viber
חחחחח אני לא מאמין שאנשים פה אשכרה מורידים את כול הט"רד המלצות המפלצתי הזה!!!
פשוט עבודה!
באמת אני גם אוהב טראנס והכול אבל אסור לתת לזה לשעבד אותך ככה כמו איזה כלב להוריד טראקים ולפנות מקום כול היום!
markfeldman
quote:
אני לא מש מכיר אותך מפה, כנראה שהצתרפת בזמן שאני נעלמתי
אז קודם כל ברוך הבא לפורומ
עכשיו שגמרתי להתלקק- יש לך את הכל החודשים האלה?


האמת שאני מכיר אותך עוד מלפני שנעלמת....

בכל אופן הכל עדיין על המחשב...

quote:
חחחחח אני לא מאמין שאנשים פה אשכרה מורידים את כול הט"רד המלצות המפלצתי הזה!!!
פשוט עבודה!
באמת אני גם אוהב טראנס והכול אבל אסור לתת לזה לשעבד אותך ככה כמו איזה כלב להוריד טראקים ולפנות מקום כול היום


אח שלי, יש כאלה שמורידים אפילו יותר !

בוא נגיד 500 מגה ליום....
Segev
בוא אני אגיד לך כמה הורדתי רק חודש מאי
2.09
ולא מגה כן
ודוגרי יש אנשים שמורידים פי 10 ממני שמורידים כל דיחרור גם אם הם לא אוהבים...

Viber
quote:
Originally posted by Segev
בוא אני אגיד לך כמה הורדתי רק חודש מאי
2.09
ולא מגה כן
ודוגרי יש אנשים שמורידים פי 10 ממני שמורידים כל דיחרור גם אם הם לא אוהבים...


תיראה להוריד סתם מהאב זה לא קשה,הקטע הקשה זה לסנן כול הזמן ולפנות לזה מקום,זה אחד הדברים המסריחים וכמובן להוריד מאתר אחד אחד זה חרא גם...
Sniper
האמת היא שאף פעם לא הבנתי למה אנשים מורידים כל טראק בטרד הזה...
ת'אחלס אני הייתי כזה לפני שנה ככה, גם הייתי הרבה יותר פעיל
אבל אחרי כמה זמן חשבתי לעצמי ואמרתי בשביל מה אני מוריד את הכל?
ת'אחלס 3/4 מההמלצות פה אני לא שומע, אולי אני ישמע אחרי שאני יוריד
וזהו

כי גם זה לא הסטייל שלי אבל יש פה ושם יציאות:)
בעניין של מקום אין לי כ"כ בעיה..

חח

2 X 120 GB

אבל הרוב שם זה יותר תמונות\סרטים ואולי איזה 20 גיגה של מוזיקה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement