|
Vem ska till Tiesto? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Aj va synd!
Men om jag förstod det hela rätt så bilar gurgel och company ner med en husbil? |
jo
grrrrr....jag kan inte bestämma mig om jag ska ha vita kläder eller om jag ska ha min tranceaddict-tröja (vore ju iofs ypperligt) eller om jag ska ha en annan snygg tröja... eller om jag ska ha nånting rosa kanske :p :disbelief |
|
|
| Glorie |
| Ska vi inte ta och ta en SWETA-Meetup ändå? 00.00 till höger om dj-båset längst fram på Main? eller? :crazy: Hur ofta träffas vi? :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
Ska vi inte ta och ta en SWETA-Meetup ändå? 00.00 till höger om dj-båset längst fram på Main? eller? :crazy: Hur ofta träffas vi? :p |
varför inte ha ett meetup vid Steve.. alla vet ju vem steve är :) |
|
|
| CJ InterCity |
vilken steve? FTP-steve?  |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
Ska vi inte ta och ta en SWETA-Meetup ändå? 00.00 till höger om dj-båset längst fram på Main? eller? :crazy: Hur ofta träffas vi? :p | Ja varför inte... 00:00 Kör TIËSTO igång sitt set...
Snackade med Andreas ikväll :)
Fast jag kommer förmodligen vara lite strategiskt utplacerad just då när han kör igång eftersom jag ska filma åt grabbsen... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja varför inte... 00:00 Kör TIËSTO igång sitt set...
Snackade med Andreas ikväll :)
Fast jag kommer förmodligen vara lite strategiskt utplacerad just då när han kör igång eftersom jag ska filma åt grabbsen... | '
wiee!
Nu sticker jag iallafall till Lund, ses ikväll folket! |
|
|
| Glorie |
kan ju bara säga att mindshooter och tears också kom.. så sammanlagt 29 swetas :)
e väldigt besviken att jag bara lyckades träffa två nya tranceaddicts :( fast de var iaf roliga att träffa.. laszlo och keddo.
men suckkkk.... de andra :/
reveal -träffat
steve -träffat
sipobitch -träffat
exton -såg :D
irish -träffat
jofawe -träffat
swe_trance -träffat
laszlo -träffat
smekbar
keddo -träffat
chjo
cube
orcaz
andreas.h -träffat
connector -träffat
crestfallen
cloudburst
stumpan83
kickthebase
tobo99 -träffat
funfrock
sztation
cj intercity
doter -träffat
fairlayt -träffat
glorie -träffat :p
gurgel -träffat
tears -träffat
mindshooter -träffat
|
|
|
| Glorie |
alltså... ja har 2 namn till här på listan :D
impulze
tjockis (kennys bror väl? han var ju där) :)
cooolt.. träffa dem me :) |
|
|
| Funfrock |
| lyckades tyvärr missa dig glorie :( |
|
|
| Dj_Irish |
Tur att du högg tag i mig Glorie. Jag sprang ytterst förvirrat och letade efter mina polare som hade försvunnit så om du inte greppat tag imig hade jag jumissat dig helt och det hade inte varit bra ju :)
...hittade senare samtliga polare nästan längst fram i publikhavet.. :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Funfrock
lyckades tyvärr missa dig glorie :( |
ah fan vet.. :/ inte bra. under kvällen frågade jag ett par av de swetas jag träffade om de sett några andra swetas... som jag kunde träffa :p men de hade de inte. morr morrr... borde verkligen ha kommit på den där förfesten.. aja, vi får ta det nästa gång.... nästa gång det blir nån stor fest i malmö (lär ju dröja :( )
eller så dyker du upp på TC2Y :D
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Tur att du högg tag i mig Glorie. Jag sprang ytterst förvirrat och letade efter mina polare som hade försvunnit så om du inte greppat tag imig hade jag jumissat dig helt och det hade inte varit bra ju |
hehe... aaa vet att jag _verkligen_ greppa tag i dig, eftersom du ju var på språng. men du ser.. de var bra att jag gjorde det, eftersom vi inte sågs mer efter det :p |
|
|
| Funfrock |
| quote: | Originally posted by Glorie
eller så dyker du upp på TC2Y :D
|
var tänkt så från början men min ekonomi ser inte allt för lysande ut just nu så får se hur det blir med det. |
|
|
|
|