|
Heerlijk zomers nummer al1 de naam..
|
View this Thread in Original format
| magrec |
HAHA ik heb nu dus een nummer wat zeker in mijn top 5 moet staan al1 ik weet niet hoe die heet :(
je kunt hem downloaden op
http://members1.chello.nl/~f.ebbing...known_track.mp3
chello server dus lekker snel...
yup dus een nummer wat cross op 25 augustus draaide op 538 en ook in kremlin volgens mij :D en zo lekkerrrrrrr |
|
|
| Boss |
| thanx.. 's ff luisteren... |
|
|
| Remy D |
| Dankjewel en ga hem nu luisteren |
|
|
| AFTERNATIVE |
| lekkel nummeltje ,tnx!! |
|
|
| DJ_Siesta |
lekker nummer, misschien kan je het aan cross zelf vragen, ik vindum ook superrr.
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| magrec |
SIESTA YOU'VE GOT A POINT...
alleen ga ik pas in oktober weer naar kremlin :(
FF mailtje sturen....als ik zijn mail adres kan vinden. |
|
|
| Ding Chavez |
Hijs zeker lekker ja. Als je de naam weet, post hem dan aub ff hier, maar dat was je vast al van plan natuurlijk :)
GreetZ, DC |
|
|
|
|