return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Black Spider - Save Your Life (Warp Brothers remix)
View this Thread in Original format
TranceFool
Dit is zo'n VET nummer, deze moet je gewoon in je collectie hebben :D:D:D. Het is van een ander heel bekend nummer met een electrische gitaar. Ik heb em nu een paar keer gehoord maar hij is zo gruwelijk goed. Ondersteund door een keiHARDE bass. Ik weet niet hoe oud die is (Glanis???). Als je em niet hebt moet je em echt 100% zeker downen!!!! En zeg ff wat je ervan vindt :D. En wel reageren, want bijna niemand reageert altijd op mijn tips :(:p

(te vinden op Audiogalaxy), wil em anders ook wel in een locker gooien:)
DJ_Massive
trancefool, ik geef je helemaal gelijk, die plaat is gewoon ontzettend lekker! :D

met zon lekkere warp brothers bass derin :D :D
AFTERNATIVE
xallem morge ff downe en zegge wattiker van vin ,morge kanik paz weer downe omdat mn limiet dat weer op 0 staat
Blik
zeker een vet nummertje, die gitaar is cool
Supreme Theory
... audiogalaxy doet het bij niet!
Zou iemand em ff kunnen uppen op promo whores?
Dan kan ik er tenminste ook over mee piemelen!
TranceFool
Ik kan geloof ik niet uppen naar Promo Whores. Misschien wil Glanis, Siesta of Afternative dit doen???? Als ze dit lezen :)

Thanx voor de positieve reacties :)
Jukx
De bass is zeker hard, maar het is echt zo'n 13 in een dozijn bass.. maakt het nummer erg goedkoop, maar ja Warp Brothers.. wat wil je!

Het nummer waar dit op gebasseerd is ook echt 10.000x beter!!
Apollo 440 - Ain't talking 'bout dub
echt supervet nummer is dat!!! (klassieker!!) moet je echt ff downloaden als je die nog niet hebt!
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Jukx
Het nummer waar dit op gebasseerd is ook echt 10.000x beter!!
Apollo 440 - Ain't talking 'bout dub
echt supervet nummer is dat!!! (klassieker!!) moet je echt ff downloaden als je die nog niet hebt!


heeeejj, die ken ik ook nog van vroeger...:D:D:D
TimeportE
quote:
Originally posted by Jukx

Het nummer waar dit op gebasseerd is ook echt 10.000x beter!!
Apollo 440 - Ain't talking 'bout dub
echt supervet nummer is dat!!! (klassieker!!) moet je echt ff downloaden als je die nog niet hebt!

Ik ben het helemaal met je eens.. ik ben zelf eigenlijk een beetje tegen "covers" (als je dit een cover kan noemen).. het origineel is gewoon (bijna) altijd beter.. ken maar aantal voorbeelden waar de cover beter was.. 2pac - Changes RULED!!
TranceFool
quote:
Originally posted by TimeportE

Ik ben het helemaal met je eens.. ik ben zelf eigenlijk een beetje tegen "covers" (als je dit een cover kan noemen).. het origineel is gewoon (bijna) altijd beter.. ken maar aantal voorbeelden waar de cover beter was.. 2pac - Changes RULED!!

Het probleem is dat ik niet van zulk soort nummers hou. Geef mij dan maar een cover van een rocknummer, met een vette bass. Zodat het een tranceachtig nummer wordt :)

Jukx
quote:
Originally posted by TranceFool

Het probleem is dat ik niet van zulk soort nummers hou. Geef mij dan maar een cover van een rocknummer, met een vette bass. Zodat het een tranceachtig nummer wordt :)


ja maar het is helemaal geen rock-nummer!! het is juist zo'n breakbeat nummer ala the prodigy!!
TranceFool
Glanis -----> beter up je ff die nieuwe remixen :D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement