|
Vroegere Dromen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| robin |
| murdock van t a-team :D |
|
|
| Little Theseus |
| M'n vader had misschien graag gezien dat ik net als hem boer wilde worden, maar nee, ik wilde m'n hele leven lang al disc jockey worden. Toendertijd het liefst gewoon radiojock, van mixen had ik toen nog nooit gehoord. Ik kon vroeger weken lang spelen met mn radiootje met bandrecorder - leuk om je eigen stem terug te horen toen je 7 was. Het staat ook in het afscheidsboekje van groep acht; al mn klasgenoten wilden profvoetballer/piloot/brandweerman worden en ik... je raad het al :D |
|
|
| Fkwebeman |
Dromen..
Ik wilde altijd piloot worden, zelfs toen ik lensen moest hebben, uiteindelijk bleken mijn ogen iets te slecht voor een opleiding..
tja en dan..
Dan maar wegenbouwkundige worden, lekker asfalt snuiven. :D
en zie daar, afgelopen maart mijn ingenieurstitel voor de weg en waterbouw gekregen en in september maar eens kijken of technische planologie iets is :)
Dj worden lijkt me ook wel wat, maar dan zou ik toch echt wat meer achter die draaitafels moeten staan. Ook lijkt het me erg cool als ons skihut projectje eens iets concreets opleverde..
(platenmaatschappijen hebben inmiddels contact met ons gehad, maar ze willen graag dat we er zang in gooien...) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik wilde vroeger altijd cameraman worden......en zo zie je maar, dromen zijn niet altijd bedrog :) |
Droomde je vroeger dan ook al over Christine v.d. Horst? |
|
|
| Optimus |
vroegah wilde ik altijd politieagent worden. Maar toen was ik heel klein:p
Nu wil ik in de reclame werken. Traffic management en een deel design:) Loopp nu stage bij een reclamebureau als traffic manager en zit daar nu goed. Nu nog verder ontwikkelen in design en concepten bedenken:) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Original
[Goodfellas Mode]As far back as i can remember i always wanted to be gangster![/Goodfellas Mode]
|
Nou serieus, ik wilde dus écht gangster worden. Ik droomde altijd dat ik op reis naar Sicilië zou gaan, daar in contact zou komen met de Cosa Nostra en dan de eerste echte maffiakoningin zou worden :D
Wat ik wilde worden toen ik nog echt jong was, weet ik eigenlijk niet meer! Ik geloof dat ik een hele tijd prof-springruiter of jockey heb willen worden. Als ik niet was afgeleid door de Sporthallen Zuid-tijd (haha) dan was het misschien nog wel gelukt ook! Alleen was het tegen die tijd ook al niet meer eend room, maar gewoon iets wat ik leuk vond om te doen.
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nu heb ik een droom dat ik later veel wil reizen, in het buiteland wil gaan wonen (ja, emigreren uit NL ja) en zelf houseparties wil organiseren! |
Kijk, als je af-en-toe m'n kleren wilt dragen ofzo, ŕ la! Maar m'n dromen stelen gaat me toch nét iets te ver :D
Grappig, want het is echt eigenlijk precies wat ik zou willen. Maar ik heb een soort compromis met mezelf gesloten, want houseparties organiseren is toch best wel een moeilijke droom om te verwezenlijken. Ten minste, op de schaal die ik wil. Daarom vind ik gewoon evenementen organiseren wel net zo leuk, en makkelijker als beroep! Nou alleen nog hopen of ze me aannemen in Toronto of Kaapstad :)
En dat reizen, dat is perfect te combineren met zo'n baan! Je bent altijd op pad met je clienten, je ziet alle delen van de wereld. Heerlijk! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Kijk, als je af-en-toe m'n kleren wilt dragen ofzo, ŕ la! Maar m'n dromen stelen gaat me toch nét iets te ver :D
Grappig, want het is echt eigenlijk precies wat ik zou willen. Maar ik heb een soort compromis met mezelf gesloten, want houseparties organiseren is toch best wel een moeilijke droom om te verwezenlijken. Ten minste, op de schaal die ik wil. Daarom vind ik gewoon evenementen organiseren wel net zo leuk, en makkelijker als beroep! Nou alleen nog hopen of ze me aannemen in Toronto of Kaapstad :)
En dat reizen, dat is perfect te combineren met zo'n baan! Je bent altijd op pad met je clienten, je ziet alle delen van de wereld. Heerlijk! |
We kunnen partners worden , in een bedrijf bedoel ik dan ;)
LIjkt me echt vet, reizen en feesten organiseren. Sander (Boumabros) doet al zijn best, die reist 4 dagen met Armin mee in Amerika.
Maar ik ben me ook aan het inlikken ;) Beetje fotograveren hier, reportje schrijven daar....
Maar serieus, stel dat ik afgestudeerd ben en ergens een baan kan krijgen wat iets met houseparties te maken heeft, dan zou ik die aannemen. Ook al wordt het onderbetaald met wat ik ergens anders zou kunnen krijgen en is het niet in de lijn van mijn studie. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Optimus
vroegah wilde ik altijd politieagent worden. Maar toen was ik heel klein:p
Nu wil ik in de reclame werken. Traffic management en een deel design:) Loopp nu stage bij een reclamebureau als traffic manager en zit daar nu goed. Nu nog verder ontwikkelen in design en concepten bedenken:) |
hey een reclamebureau :) zijn jullie goedkoop? :p
Naja ik heb liever toch het bureau wat we nu hebben de traffic manager daar is nog een lekker wijf :D binnenkort es een keer langs komen daar in rotterdam. Leuk hoor die contacten tijdens je stage :)
Maar ff ontopic
Vroeger wilde ik altijd iets met computers doen totdat ik er op de havo achter kwam dat je dan wel goed in wiskunde moest zijn enzo en dat was ik niet zo. Maar goed op dit moment is het nogal onduidelijk wat ik precies wil. Ik denk de communicatie kant op. Interne en externe comunnicatie bij bedrijven optimaliseren enzo. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by magrec
hey een reclamebureau :) zijn jullie goedkoop? :p
Naja ik heb liever toch het bureau wat we nu hebben de traffic manager daar is nog een lekker wijf :D binnenkort es een keer langs komen daar in rotterdam. Leuk hoor die contacten tijdens je stage :)
. |
Welk bureau is het?:D En wij zijn goedkoper kom bij on$$$! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Welk bureau is het?:D En wij zijn goedkoper kom bij on$$$! |
Jah, maar dan mag het wel een lekker wijf zijn Harmen, maar dan moet je er ook wat mee doen, ipv met je harde paal tegen een betonnen paal in Deventer rijden! Ugh! :p |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jah, maar dan mag het wel een lekker wijf zijn Harmen, maar dan moet je er ook wat mee doen, ipv met je harde paal tegen een betonnen paal in Deventer rijden! Ugh! :p |
:D :D :D Rofl!!!
Maar goed, het was ook een kutparkeergarage. Je zal er maar een poging doen de pijlen op de grond te volgen! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
:D :D :D Rofl!!!
Maar goed, het was ook een kutparkeergarage. Je zal er maar een poging doen de pijlen op de grond te volgen! |
Mwjha, Ze hebben daar muren op hele rare plekken gezet :p |
|
|
|
|