return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
2e hands vinyl
View this Thread in Original format
rtgr
Als beginnende dj is het natuurlijk altijd moeilijk om aan voldoende geld te komen om regelmatig wat platen te kopen. Die dingen kosten nou eenmaal wat!!!!!

Maar hier komt mijn vraag, zijn er misschien dj´s wiens kasten uitelkaar scheuren van de hoeveelheid platen?en denken, hmmmz, ik kan ze misschien wel tweede hands verkopen

dus....heeft iemand platen die hij wil verkopen, of kent je iemand..laat het ff horen!!!!!:crazy: :gsmile:
SnuggLe
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=139773
Chicane
Had het lang geleden als een aangekondigt, weinig van gekomen, maar nu toch :) Heb nog een heleboel vinyl wat ik minder dan 10x gedraait heb sinds aanschaf wat ik de deur uit mik.. kan de doekoe's goed gebruiken weer :)

tzt open ik wel een threadje ofzo :D
basd
quote:
Originally posted by rtgr
dus....heeft iemand platen die hij wil verkopen, of kent je iemand..laat het ff horen!!!!!:crazy: :gsmile:

Wat voor stijlen ben je in geinteresseerd?

Ik heb nog wel een lijstje progressive en techno te koop:

progressive

techno

De rood en geel gemarkeerde platen zijn inmiddels weg.. Mocht er iemand anders interesse hebben dan mag ie natuurlijk ook reageren :)
djdavid
quote:
Originally posted by basd
Wat voor stijlen ben je in geinteresseerd?

Ik heb nog wel een lijstje progressive en techno te koop:

progressive

techno

De rood en geel gemarkeerde platen zijn inmiddels weg.. Mocht er iemand anders interesse hebben dan mag ie natuurlijk ook reageren :)


das nogal een lijst met platen die je daar wegdoet. zitten een aantal goeie klassiekers bij, hoor. zou ik zelf niet van de hand doen... altijd mooi om in je collectie te hebben.
basd
quote:
Originally posted by djdavid
das nogal een lijst met platen die je daar wegdoet. zitten een aantal goeie klassiekers bij, hoor. zou ik zelf niet van de hand doen... altijd mooi om in je collectie te hebben.

Tsja, maar als ik ze toch niet meer draai (draai helemaal geen progressive meer) dan maak ik er liever iemand anders blij mee (tegen een prijs die mij een beetje aanstaat uiteraard, de meeste gaan niet voor 2 euro per stuk weg ofzo) dan dat ze hier staan te ontbinden..

Kopen? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement