|
jeremy1984 20år!
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
Får väl säga:
Grattis på 20årsdagen mannen!
:D :D :D :D :D  |
|
|
| Glorie |
Oj.. Idag? :) Grattttttttis på dig Jeremy (neee kan inte uttala än)
20 bast e inte illa det :D
Ha en jättebra da!
 |
|
|
| ScuL |
hahah grattis :D
jag skrattar ihjäl mig för att jag tänkte leta upp något coolt med google... så jag typade 'jeremy 1984' och gjorde en image search.
sen kom google upp med följade länken:
http://freepages.genealogy.rootsweb..._Brice_1984.JPG :eek:
LOL.. förlåt :D hoppas att det där är LÅNGT bort för dig :)
nu måste du ha fest :p
är det lagligt att gå på krogen nu eller?
ska förklara en gång till att det var iofs inte menat. jenny tyckte illa om det .. sådär :) |
|
|
| Vizay |
GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS
nu kanske ni undrar varför jag gjorde sådär....jag ville bara uppmärksamma er alla på att JEREMY FYLLER 20 ÅR IDAG :D |
|
|
| Smekbar |
| grattis o sånt :) |
|
|
| jeremy1984 |
Haha, Tack så jättemkt allihopa :)
Nästan lite läskigt att fylla 20... kom nyss på att jag inte är någon teen längre! :toothless
Spenderade min födelsedag med att jobba 13½h igår...får väl ta igen det ihelgen antar jag ;)
/Jérémy |
|
|
|
|