|
DJ-namngeneratorn
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
fötjäna en egen tråd ;)
http://dj.fett.org/
:DMitt DJ-namn skall för alltid vara DJ Sammetsbralla - och så var det med den saken. :D |
|
|
| ScuL |
| DJ Flensburg, pepp eller depp :thepirate |
|
|
| ice_key |
DJ Stockholm-Dalenios
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Laszlo |
| hey hey... "DJ Bakelitelit". Bakelit på ungerska är ju precis Vinyl :D (säkert samma sak på många andra språ :)) |
|
|
| dbl |
DJ På den här sidan används ramar som inte stöds av din webbläsare
ehm... ok.. va ju ett... bra namn.. typ.. inte :p
fast kör jag bara mitt förnamn så blir det
DJ Biscayabukten
mitt prodd namn
DJ Glasspolisen |
|
|
| Glorie |
| haha, den här sidan var en riktig skatt. jag skrattar seriöst högt åt alla namn den föreslår :p det ena mer intetsägande än det andra. har testat en del nu... :stongue: Min brorsa skulle hetat Dj Sköne Göran :p en annat namn var Dj Meningslös :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
IRL = Stefan = DJ Muscavado-socker
IRL = Steve = DJ Lyteskomik
IRL = Sundheden = DJ Rundpingis och andra judelekar
Kallas för Sudden på jobbet = DJ 1999
WTF :wtf: |
|
|
| reveal |
| Yeah! Ditt DJ-namn skall för alltid vara DJ CDR-skivor är också skivor - och så var det med den saken. :p |
|
|
| Smekbar |
Hela irlnamnet ger DJ Tom Pryl
bara Ivar ger DJ Times New Roman Expert
mina brorsa skulle få heta DJ Kajsa Kavat, kussimurra och knusslig
tror jag behåller mitt gamla faktiskt :p |
|
|
| GyLLe |
DJ Lettland och silverfisken
hehe.. tror jag håller fast vid Gylle!!!! |
|
|
| Kongo_kim |
Dennis = DJ Rymdskepp
kongo kim = DJ kvartsamtal
Solarstorm = DJ mest(eller bara egentligen) cd skivor
Headhunter = DJ Sågspån
jaja:D |
|
|
| SilverX |
DJ Radiotjänst i Kiruna
DJ Semipermeabel
DJ Expressen fredag
:stongue: :stongue: |
|
|
|
|