|
Docklands STHLM 25 aug
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Anyone (probably swedish) who knows what the hell happned to the event in Docklands 25:th of august, will it be later or has it just vanished? |
|
|
| mindshooter |
ì guess you are talking about the big parade that was supposed to take place right?`I was going but it was canceled due to some technical problems....I think its moved to 29 of septhember :)
http://www.amhea.net/
check it out :)
BTW: Bor du i sthlm eller? var? |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by mindshooter
ì guess you are talking about the big parade that was supposed to take place right?`I was going but it was canceled due to some technical problems....I think its moved to 29 of septhember :)
http://www.amhea.net/
check it out :)
BTW: Bor du i sthlm eller? var? |
Sajten är ju helt innehållslös.... |
|
|
| mindshooter |
| Hmmm men det står när det är och vilka som upträder iaf......ska ni gå eller? |
|
|
| Aendy |
| quote: | [i]
BTW: Bor du i sthlm eller? var? [/B] |
Not to difficult to figure out right? I heard that the event with Infected mushroom the weekend before took all the resources, but what do I know! |
|
|
| Aendy |
| Hade tänkt att gå om jag har möjlighet... hörde att Pt 1 var rätt fet. |
|
|
| [A|ienFactory] |
| quote: | Originally posted by mindshooter
ska ni gå eller? |
Äsch, jag orkar inte, jag har trots allt typ 200 km att åka oxå, och jag har inte ens kört upp än, hinner alldrig heller, jag är halvvägs på hela skiten.Buss är jobbigt att hålla reda på... |
|
|
| FASTDJMP3 |
| Läg ågg y farfar skågg |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by FASTDJMP3
Läg ågg y farfar skågg |
Hehe nice try :p
Nåja fan jag ska iaf gå...... Verkade itne va nån fet lineup inga jag kände igen men lite bra musik måste dom juh fanemj spela...... 200 km är juh itne mycket...jag åker till min flickvän i småland varje månad....tar juh 5 timmar med buss :rolleyes: |
|
|
| Aendy |
| Isch... flickvän i Småland... hemska minnen!!! Jag startar en thread i Music-topicen så att vi kan ha vårt eget race där... se om vi får ha kvar den, Vill till Renaissance på Munchenbryggeriet den 8:e... men är inte ens i Sverige då... Ångest. Ska vara borta en vecka nu. |
|
|
| Aendy |
| Döpte den till "Svarje" |
|
|
| mindshooter |
Skulle inte tro att vi får ha kvar den :rolleyes:
Smartare att döpa den till typ "Swedish music discussion" eller nåt så inte alla andra kommer in...men men vi får se :) |
|
|
|
|