return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 [2] 
john "00" fleming suomeen, taas! (pg. 2)
View this Thread in Original format
skip
quote:
Originally posted by Thunder5
Off-topic: Onkohan vika sivustossa vai miss� ku n�ytt�� nuo skandinaaviset merkit menev�n v�h�n vtuilleen...

kysymyskerkkejä niiden tilalla aina välillä? mulla on sama homma! luulin että mulla on jotain vituillansa! välillää se tekee tollasta! mulla on nyt se kyllä muissakin sivuissa! ehkä TA on sekottanut koko mun selaimen tms.:D tai ehkä mun selain on sekottanut koko TA:n!
Thunder5
quote:
Originally posted by skip
kysymyskerkkejä niiden tilalla aina välillä? mulla on sama homma! luulin että mulla on jotain vituillansa! välillää se tekee tollasta! mulla on nyt se kyllä muissakin sivuissa! ehkä TA on sekottanut koko mun selaimen tms.:D tai ehkä mun selain on sekottanut koko TA:n!

Kyllä se sulla taitaa olla se vika.. :)

Koska ainakin minulle näkyy nuo itse kirjoittamani skandit ihan oikein..
Eli kaikki mikä tulee sinun selaimesi kauttaa näyttää ihan joltain muulta.. :)
skip
quote:
Originally posted by Thunder5
Kyll� se sulla taitaa olla se vika.. :)

Koska ainakin minulle n�kyy nuo itse kirjoittamani skandit ihan oikein..
Eli kaikki mik� tulee sinun selaimesi kauttaa n�ytt�� ihan joltain muulta.. :)

haha! mulla on taas toisinpäin! :D omassa tekstissä skandit näkyy ihan oikein, mutta muiden tekstissä on noi kysymysmerkit! pitää varmaankin käynnistää uudestaan tää romu kun kerkiää, jos vaikka ongelma korjaantuis!:D
BetaFactory
Kieltämättä outo tapaus...:crazy: Taitaa olla niin että sinulla on ne skandit aivan toisin päin, koska minulla nuo sun viestit ovat aivan ed up. :)
Thunder5
Noni pääsinhan sitä kotiokin asti.. :)

Ei oikein menny putkeen toi paikalle saapuminen ku tulin vasta puolenyön aikaan jolloin harmikseni Goldenscan oli jo puolessa välissä settiä. Joka oli kyllä mielestäni illan paras anti. :)

Vaikka ei muutkaan mitä onnistuin kuulemaan huonoja ollut, mutta Goldenscanin piisivalinnat vaan osu aika hyvin meikäläisen makuun..
Eis
Hyvät bileet oli, ja kivakin oli muunnettu todella kivaksi :))
Flemingin setin psykepainotteisuus oli pelkkää plussaa, gscannin kiksusetti ei oikein innostanut :/
skip
oli kyllä aikamoiset pippalot! oli ehkä yks mun hauskimmista bilereissuista! enkä edes sortunut omaan perisyntiini, eli liian humalassa olemiseen! koko ilta meni aivan mainiosti!
oltiin kaverin kanssa kahdestaan liikkellä ja onneksi päästiin kaverin armeijakaverin luokse yöksi, niin ei tarvinnut kenenkään olla selvinpäin ja ajaa yöllä takaisin kotiin!
tuli koko ilta istuskeltua alakerrassa jostain noin 23 lähtien ja musiikki kyllä maistui erinomaisesti ja tunnelma oli mitä loistavin!
j00f oli yleisön joukossa heittämässä läppää ja tuli itsekin muutama sana miehen kanssa vaihdettua! tuntui ainakin olevan innoissaan suomeen tulostaan jälleen kerran ja muutenkin vaikutti mukavalta juipilta kaikin puolin.
seuraavana aamuna n. klo 11 mentiin hirveessä krapulassa särkänniemeen jatkojen jälkeen, jotka kesti jonnekin 7 asti aamulla, eli nukuttua tuli noin 3 tuntia.:D
tulipa myös tampereella maistettua maailman pahin kebab! hyi helvetti! siinä oli, väärä kastike, väärä liha, väärä leipä ja väärä salaatti! ja pitäis olla tampereen parhaimmistoa! yök! turun raati antoi sille nolla pistettä! jos haluatte hyvää kebabbia, niin tulkaa turkuun!

yhteenvetona bileet oli
Nuutti
quote:
Originally posted by skip turun raati antoi sille nolla pistettä! jos haluatte hyvää kebabbia, niin tulkaa turkuun!

Kebab on ihan ykkössafkaa! Mä olen kuullut myös kehuttavan Turun kebabbeja. Kerro paras paikka, jos joskus satun sinne eksymään. :D
Turussa asuneen kaverin mukaan Helsingin kebabit ei ole mitään verrattuna turkulaisiin. :mad:

Olen usein miettinyt, mitä lihaa kebab on. Jossain asuu varmaan sellainen pötkylän muotoinen kebab-eläin, joka sitten tökkäistään vartaaseen. Tampereen kebabit on sitten vissiin rottaa.
skip
quote:
Originally posted by Nuutti
Kebab on ihan ykkössafkaa! Mä olen kuullut myös kehuttavan Turun kebabbeja. Kerro paras paikka, jos joskus satun sinne eksymään. :D
Turussa asuneen kaverin mukaan Helsingin kebabit ei ole mitään verrattuna turkulaisiin. :mad:

Olen usein miettinyt, mitä lihaa kebab on. Jossain asuu varmaan sellainen pötkylän muotoinen kebab-eläin, joka sitten tökkäistään vartaaseen. Tampereen kebabit on sitten vissiin rottaa.

hahaa! joo! kebabbi on tosiaan parasta safkaa ikinä. nam!:tongue2
turussa mun omat suosikit on martella keskustassa ja sit nykyinen aura kebab, joka on paikalla jossa martella oli ennen. tosin pari vuotta sitten täällä oli vielä paljon paremmat kebabit, nyt on päässy taso vähän notkahtamaan ikävä kyllä, mutta silti se on aivan mahtavaa. mutta turussakin kannattaa ainakin yhtä kebab paikkaa välttää kuin ruttoa, nimittäin al amiria! yök! melkein yhtä pahaa kuin tampereella. mr. tan oli ennen myös aivan törkeän hyvä, mutta nyt on nimi vaihtunut typeräksi ege 1:ksi ja kebabkaan ei ole enää ollenkaan yhtä hyvää! onhan noissa monessa muussakin paikassa ihan kohtuullista kebabbia ollut kun on välillä tullut käytyä, mutta en kyllä ole pahemmin muissa kuin martellassa ja aura kebabissa käynyt pitkään aikaan!
ja taitaa asua täällä jossain turun nurkilla se kebab eläin, kun täältä sitä parasta kebabbia saa!:D
BetaFactory
Minä en enää syö kebabia sen jälkeen, kun sattumalta näin miltä liha näyttää ennen kuin sitä laitetaan. Ja kebab voi olla vähän kaikenlaista kamaa. Itse sana kebab tarkoittaa ainoastaan "marinoitua lihaa". Että silleen... :)

Nuutti
quote:
Originally posted by BetaFactory
Minä en enää syö kebabia sen jälkeen, kun sattumalta näin miltä liha näyttää ennen kuin sitä laitetaan. Ja kebab voi olla vähän kaikenlaista kamaa. Itse sana kebab tarkoittaa ainoastaan "marinoitua lihaa". Että silleen... :)

Ääh, ei mua ainakaan haittaa vaikka olisi rottaa, kunhan maistuu hyvältä ja siinä ei ole jänteitä tai muita sattumia. :crazy:

Hyvin pysyy taas asiassa keskustelu. :D
Thunder5
quote:
Originally posted by Nuutti
Ääh, ei mua ainakaan haittaa vaikka olisi rottaa, kunhan maistuu hyvältä ja siinä ei ole jänteitä tai muita sattumia. :crazy:

Hyvin pysyy taas asiassa keskustelu. :D

Pysyy pysyy..

Jänteet ja sattumat on pop.. :)

nimimerkillä. Falafel rocks..:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement