|
liveset igen...
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
har fått arslet ur kan man väl säga å tagit mig tid att spela in ett liveset för att förhoppningsvis förnöja er addicts ute i sverige lite :)
tanka hem fort som attans
inte helt flawless mixning men de gör nog inte så mycke :)
som ni kanske märker så kör jag numera lite lugnare stil, inte alls lika mycket åt hardtrancehållet :)
---------
tracklist
---------
1 - Özgur Can & Rouzbeh Delavari - Eternity (Original mix)
2 - Filo & Peri pres. Whirpool - Under the sun (Original mix)
3 - Solid Globe - Sahara
4 - Dreas & Björn pres. Havannah - Havannah
5 - Ton TB - Dream machine
6 - Markus Schulz pres. Elevation - Somewhere (clear blue) (Markus Schulz coldharbour remix)
7 - Outback - Minds in motion (missade inmixningen helt med den här, stod typ å sov :p)
8 - Mojado feat. Mr. Sam - Naranja (Dimitri Andreas vision)
9 - Super 8 - Alba
10 - Floyd - Any given day (JVD remix) :wtf:
----------
tid: 60:34
----------
enjoy |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by Vizay
som ni kanske märker så kör jag numera lite lugnare stil, inte alls lika mycket åt hardtrancehållet :)
|
Bra att du lärt dig lite sunt förnuft.;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by lonne
Bra att du lärt dig lite sunt förnuft.;) |
hehe :)
e lite en kombination av att det inte släpps så mycket bra hardtrance alls nu för tiden samt ett mognande i musiksmak...
man utvecklas ju hela tiden och min utveckling har (till någras förtret) gått mot det softare :) |
|
|
| jofawe |
| Snyggt Vizay ... märks vem som är din förebild =) |
|
|
| dbl |
streamade igenom halva... sen av nån anledning så stoppade winamp mixen... och eftersom jag av nån anledning inte får ut nått ljud när jag spolar framåt i nått jag streamar så orkade jag inte lyssna om hela igen.. men det jag hörde lätt bra :)
va mest ute efter att höra sahara.. så nöjde mig :) |
|
|
| ice_key |
:eyes: :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :eyespop:
Kommer oxå att snurra @ mp3spelaren imorgonbitti :D
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by jofawe
Snyggt Vizay ... märks vem som är din förebild =) |
tjae, nånstans mellan armin å schulz typ ;)
ska påpeka också för dom som inte vet det att jag inte mp3mixar utan kör med riktiga prylar ;)
ser fram emot å höra din mix ice :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
ser fram emot å höra din mix ice :D |
Han menade väl att han skulle lyssna på din mix i hans mp3-spelare? Eller är det nån annan mix ni talar om kanske? :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by reveal
Han menade väl att han skulle lyssna på din mix i hans mp3-spelare? Eller är det nån annan mix ni talar om kanske? :) |
ahh fan de e ju sant, de fattade ju inte lilla puckot peter men nu går hissen äntligen ända upp :D |
|
|
| GyLLe |
helt klockrent låtval och mixningn är näst inpå armins klass!!! :)
Som vanligt saknar jag CUE filen..... FIXA NU!!;) :rolleyes: |
|
|
| sipowitz |
Tankar nu!
Men attsingen, svårt att tanka den "fort som attans" när nedladdningen ligger på 33kb/s :-( |
|
|
| Vizay |
hehe, kul å höra att de inte va allt för illa iaf :)
min lina e lite knasig desvärre...har 2 mbit men ja tror telia har strypt uploaden rejält nu för tiden :/
cuefil kommer senare idag när jag kommit hem från skolan :) |
|
|
|
|