return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
liveset igen...
View this Thread in Original format
Vizay
har fått arslet ur kan man väl säga å tagit mig tid att spela in ett liveset för att förhoppningsvis förnöja er addicts ute i sverige lite :)

tanka hem fort som attans

inte helt flawless mixning men de gör nog inte så mycke :)
som ni kanske märker så kör jag numera lite lugnare stil, inte alls lika mycket åt hardtrancehållet :)

---------
tracklist
---------

1 - Özgur Can & Rouzbeh Delavari - Eternity (Original mix)
2 - Filo & Peri pres. Whirpool - Under the sun (Original mix)
3 - Solid Globe - Sahara
4 - Dreas & Björn pres. Havannah - Havannah
5 - Ton TB - Dream machine
6 - Markus Schulz pres. Elevation - Somewhere (clear blue) (Markus Schulz coldharbour remix)
7 - Outback - Minds in motion (missade inmixningen helt med den här, stod typ å sov :p)
8 - Mojado feat. Mr. Sam - Naranja (Dimitri Andreas vision)
9 - Super 8 - Alba
10 - Floyd - Any given day (JVD remix) :wtf:

----------
tid: 60:34
----------

enjoy
lonne
quote:
Originally posted by Vizay
som ni kanske märker så kör jag numera lite lugnare stil, inte alls lika mycket åt hardtrancehållet :)


Bra att du lärt dig lite sunt förnuft.;)
Vizay
quote:
Originally posted by lonne
Bra att du lärt dig lite sunt förnuft.;)


hehe :)
e lite en kombination av att det inte släpps så mycket bra hardtrance alls nu för tiden samt ett mognande i musiksmak...

man utvecklas ju hela tiden och min utveckling har (till någras förtret) gått mot det softare :)
jofawe
Snyggt Vizay ... märks vem som är din förebild =)
dbl
streamade igenom halva... sen av nån anledning så stoppade winamp mixen... och eftersom jag av nån anledning inte får ut nått ljud när jag spolar framåt i nått jag streamar så orkade jag inte lyssna om hela igen.. men det jag hörde lätt bra :)

va mest ute efter att höra sahara.. så nöjde mig :)
ice_key
:eyes: :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :eyespop:


Kommer oxå att snurra @ mp3spelaren imorgonbitti :D







:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
Vizay
quote:
Originally posted by jofawe
Snyggt Vizay ... märks vem som är din förebild =)


tjae, nånstans mellan armin å schulz typ ;)

ska påpeka också för dom som inte vet det att jag inte mp3mixar utan kör med riktiga prylar ;)


ser fram emot å höra din mix ice :D
reveal
quote:
Originally posted by Vizay

ser fram emot å höra din mix ice :D


Han menade väl att han skulle lyssna på din mix i hans mp3-spelare? Eller är det nån annan mix ni talar om kanske? :)
Vizay
quote:
Originally posted by reveal
Han menade väl att han skulle lyssna på din mix i hans mp3-spelare? Eller är det nån annan mix ni talar om kanske? :)


ahh fan de e ju sant, de fattade ju inte lilla puckot peter men nu går hissen äntligen ända upp :D
GyLLe
helt klockrent låtval och mixningn är näst inpå armins klass!!! :)

Som vanligt saknar jag CUE filen..... FIXA NU!!;) :rolleyes:

sipowitz
Tankar nu!

Men attsingen, svårt att tanka den "fort som attans" när nedladdningen ligger på 33kb/s :-(
Vizay
hehe, kul å höra att de inte va allt för illa iaf :)

min lina e lite knasig desvärre...har 2 mbit men ja tror telia har strypt uploaden rejält nu för tiden :/


cuefil kommer senare idag när jag kommit hem från skolan :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement