|
סטארט אפ ישראלי...
|
View this Thread in Original format
| Rising |
יש לי רעיון בן זונה לפרוץ קובץ
זיפ..ראר מוגנים בסיסמא..
יש את כל התוכנות
brute force
המעפנות האלה .. אבל אם הסיסמא ארוכה אז ייקחו חודשים עד שזה ימצא.
רעיון:
הרי אי אפשר לפתוח תקבצים באופן רגיל אם לא נותנים תסיסמא..
אבל אפשר לבצע על הקבצים סריקת וירוסים... ובמקרה שנמצא וירוס אז האנטי וירוס שולח תקובץ ל"מכלאה"..
(quarentine)
בקיצור התוכנה שחשבתי עליה... תבצע סריקה.. ו"כיביכול".. תמצא וירוס בקבצים עם הסיסמא... ואז תעביר אותם לתיקייה מיוחדת.. ששם יהיה אפשר להפעיל את הקבצים המוגנים בסיסמא..
אם היה לי ידע בשפת תוכנה הייתי כבר מתחיל לעבוד על זה.
:) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
נגיד יש לך קובץ ראר שבתוכו יש קובץ כלשהו שהאנטי וירוס מאתר עליו וירוס... השאלה היא האם הוא שולח את הקובץ הספציפי הזה לקוורנטין או את כל הקובץ ראר.
:conf: |
|
|
| Q-PiXeL |
אחי... מצטער לבאס אותך אבל אתה טועה...
לקבצי זיפ/ראר אין איזשהן הרשאות מיוחדות שהם נותנים לתוכנות האנטי וירוס...
האנטי וירוס כנראה בודק אם יש וירוס בקובץ ראר בעזרת השם שלו, גודל וכו... אבל לא בעזרת התוכן האמיתי של הקובץ... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
נגיד יש לך קובץ ראר שבתוכו יש קובץ כלשהו שהאנטי וירוס מאתר עליו וירוס... השאלה היא האם הוא שולח את הקובץ הספציפי הזה לקוורנטין או את כל הקובץ ראר.
:conf: |
רק את הקובץ הספציפי...
אז התוכנה תעביר כל קובץ מוגן בסיסמא לתיקיה נפרדת.
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
אחי... מצטער לבאס אותך אבל אתה טועה...
לקבצי זיפ/ראר אין איזשהן הרשאות מיוחדות שהם נותנים לתוכנות האנטי וירוס...
האנטי וירוס כנראה בודק אם יש וירוס בקובץ ראר בעזרת השם שלו, גודל וכו... אבל לא בעזרת התוכן האמיתי של הקובץ... |
יש משהו במה שאתה אומר אבל אפשר לעבוד על זה לא? |
|
|
| Q-PiXeL |
לא נראה לי...
הקטע היחידי זה שתוכנות האנטי וירוס יודעות את הקידוד או מה שזה לא יהיה כדי ללקרוא מקובץ...
מה שלא נשמע הגיוני כי אם זה היה ככה רוב הסיכויים שהיינו רואים כבר תוכנה שפורצת קבצים כאלו... |
|
|
| Shahar |
אני לא חושב שזה אפשרי
כל המריצי סיסמאות סתם רצים ורוב הסיכויים שלא יפרצו
באמת אם היה אפשרי לעשות את זה היו עושים כבר.... |
|
|
| Q-PiXeL |
| מה שמעניין פה זה איך יכול להיות שכל הגנה אפשרית של תוכנות/משחקים כבר פרצו אבל אף אחד לא פרץ את הגנת הסיסמא של קבצי זיפ וראר? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
מה שמעניין פה זה איך יכול להיות שכל הגנה אפשרית של תוכנות/משחקים כבר פרצו אבל אף אחד לא פרץ את הגנת הסיסמא של קבצי זיפ וראר? |
כי הססמאות במשחקים וכאלה זה ססמאות שנקבעות ע"י נוסחא מסוימת אותה קובע המתכנת או מי שלא יהיה, וקבצי ראר וזיפ זה ססמא שבן אדם נותן, ולבן אדם אין נוסחא שאפשר לפרוץ אליה :) |
|
|
| Flotser |
מעניין אבל אם החברה שפיתחה את
rar
יש לה איזה
Master Key
שמאפשר להם לפתוח גם קבצים מוגנים בסיסמא
:p |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Flotser
מעניין אבל אם החברה שפיתחה את
rar
יש לה איזה
Master Key
שמאפשר להם לפתוח גם קבצים מוגנים בסיסמא
:p |
נראה לי שכן... הם יודעים מה המרכיבים של התוכנה שהם בנו אז הם רק מוציאים את האבטחה ופותחים את הקובץ המוגן מהתוכנה שלהם..
קיצר לדעתי יש אפשרות לבנות משהו כזה |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
כי הססמאות במשחקים וכאלה זה ססמאות שנקבעות ע"י נוסחא מסוימת אותה קובע המתכנת או מי שלא יהיה, וקבצי ראר וזיפ זה ססמא שבן אדם נותן, ולבן אדם אין נוסחא שאפשר לפרוץ אליה :) |
בשביל למצוא את הנוסחה הזאת, עדיין צריך להכנס לאמ'אמא של התוכנה/משחק...
בקבצי זיפ הסיסמא נמצאת איפשהו בתוך הקובץ וצריך למצוא את שיטת הקידוד של הסיסמא... |
|
|
|
|