|
bt - force of gravity (whitesun remix)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
m'kay.. tänkte först ha väntat ett tag med att lägga ut den till jag hade fixat mastring och sånt på den.. men orka.. haha
så här e den
bt - force of gravity (whitesun remix)
omastrad version |
|
|
| Laszlo |
Äntligen :)
*tankar*
....återkommer... |
|
|
| chjo |
| Behaglig, låter välgjord, tilltalade helt klart mig.. !! |
|
|
| Dioxys |
percussions var tighta
bassynthen var inte min smak riktigt, men det är väl ditt sound :) känner igen den sen innan..
stråkarna som går när han sjunger refrängen låter falskt med sången.. fixa det :p
annars vare fine :) keep it up! |
|
|
| jofawe |
| Underbar ... HELT UNDERBAR!! |
|
|
| Kongo_kim |
har ju all potential i världen och bli något riktigt stort tycker jag.
Jävligt bra 9/10 |
|
|
| reveal |
Lite OT, men du vet att "whitesun" och "white sun" uttalas olika? Vidare ber jag dig kollat upp vad pingst heter på engelska, du kommer eventuellt börja kalla dig "white sun" istället :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
Lite OT, men du vet att "whitesun" och "white sun" uttalas olika? Vidare ber jag dig kollat upp vad pingst heter på engelska, du kommer eventuellt börja kalla dig "white sun" istället :) |
det e inte whitsun du tänker på ;)
alltså utan e:et... hehe |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
det e inte whitsun du tänker på ;)
alltså utan e:et... hehe |
Jo, det var ju därför jag bad dig kolla upp vad pingst heter? "Whitesun" påminner om det både till utseende och uttal, tänkte att du kanske inte visste :) Även i svenska blir det skillnad, jmf "vit sol" med "vitsol". Aja, du får heta precis vad du vill :p |
|
|
| Glorie |
I love it daniel. Den är underbar. tack som mixa den :) lyssnar på den varje dag ja...(sedan jag fick den tidigare i veckan)
hur många andra mixar finns det? jag känner bara till tiesto och ferrys mix |
|
|
| ScuL |
| ah ska tanka den ! :D |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Glorie
I love it daniel. Den är underbar. tack som mixa den :) lyssnar på den varje dag ja...(sedan jag fick den tidigare i veckan)
hur många andra mixar finns det? jag känner bara till tiesto och ferrys mix |
nik & mart's (aka al azar) chill-breaktrance remix, är helt underbar, rekommenderar den djupt
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=177037 |
|
|
|
|