|
רוצה לקנות רמקולים לרכב
|
View this Thread in Original format
| Dman |
שלום רב,
לא יוצא לי לכתוב פה הרבה לצערי, אני מאלה שקוראים בעיקר.
בכל מקרה, רציתי לשאול שאלה בקשר למשהו שאין לי הרבה מושג בו - רמקולים לרכב.
אני מתלבט בין שני סוגים
1
2
הרכב - פיאט אונו
אז לא צריך להגזים ולהכניס לתוכה מערכת מטורפת, מה גם שזה של ההורים שלי...
בכל מקרה, אתם המבינים במוזיקה, מה עדיף?
תודה מראש, |
|
|
| Segev |
| אני אגיד לך את דעתי פרלס זה חרא |
|
|
| AnthemFreak |
אל תקנה בחיים פירלס
מייצרים תרמקולים האלה בעזה ואני לא צוחק!!!
אל תקנה את זה |
|
|
| eXeTik |
קצת פחות על סוג הרמקולים ויותר על פרקטיות- לא משנה איזה רמקולים אתה קונה, תבקש בהתקנה שיסתירו לך אותם באיזה רשת או משהו שיראו פושטים- עם כל המצב בארץ והעובדה שישראלים לא יודעים לפרגן אם תתקין משהו כזה

מאחורה 99% שיגנבו לך אותם... |
|
|
| Rising |
קניתי בדיוק את אלה הראשונים....
צריך להתקין אותם... מה הבעיה לא הבנתי???? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by eXeTik
מאחורה 99% שיגנבו לך אותם... |
לא בהכרח...
בכלל אחרי הפוסטים שלכם נראה כאילו אתם כולכם גרים באיזו שכונת פשע
:)...'שתמיד גונבים שם את מערכות מהמכוניות וכו
אני מכיר המון אנשים שיש להם מערכות מטורפות באוטו וטפו טפו טפו בנתיים אף אחד לא ניסה לגנוב אותן...
...נ''ב: מצד שני יכול להיות שזה גם קטע של מזל
אבל עדיין... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by taltul
...נ''ב: מצד שני יכול להיות שזה גם קטע של מזל
אבל עדיין... |
או שאתה גר בשכונה של עשירים
או שזה 100% מזל
בארץ גונבים הכל
החל ממערות ועד לטמבונים
שלא נדבר על גניבת כל האוטו... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by taltul
לא בהכרח...
בכלל אחרי הפוסטים שלכם נראה כאילו אתם כולכם גרים באיזו שכונת פשע
:)...'שתמיד גונבים שם את מערכות מהמכוניות וכו
אני מכיר המון אנשים שיש להם מערכות מטורפות באוטו וטפו טפו טפו בנתיים אף אחד לא ניסה לגנוב אותן...
...נ''ב: מצד שני יכול להיות שזה גם קטע של מזל
אבל עדיין... |
אחי- זה לא משנה איפה אתה גר
מספיק תלך פעם אחת לאיזה מסיבה בת"א/איזור השרון ותחנה שם את האוטו הסיפור נגמר
אני איבדתי תקווה אחרי שניסו לגנוב לי את הספויילר מהאוטו
מכירים את הערסים עם הפיאט פשע שנוסעים עם חרא אותו ואיזה ספויילר מטורף? :rolleyes: |
|
|
| Q-PiXeL |
כמו שנאמר פה
פירלס = חרא
"ובשפה יותר "מקצועית" "זבל סיני
לא שווה אפילו ת99 שקל...
מה יש לך עכשיו באוטו?
איזה רדיו דיסק?
יש רמקולים מקדימה?
בקטע של הגניבות
חוץ מלהסתיר כמה שיותר תהתקנה חשוב לכבות את המוזיקה כאשר נכנסים לשכונה או לאיזור של איזה מועדון...
את הפוזה עדיף לשמור ליציאה מהמועדון :)
ולא להתלהב בכל מני מדבקות של פיוניר.... גם מושך גנבים... |
|
|
| Rising |
| בואו נשים וילונות וזהו |
|
|
| Dman |
| quote: | מה יש לך עכשיו באוטו?
איזה רדיו דיסק?
יש רמקולים מקדימה? |
חח, הצחקתם אותי עם כל הקטע של הגניבות, אפילו לא חשבתי על זה לרגע...
באמת וילונות זה חובה חחח...
יש לי רדיו דיסק של
AudioTec
משהו די מעפן, אבל הוא לא רע...קורא מ.פי3, יש לו אנטי שוק טוב, אני די מרוצה.
יש לי רמקולים מקדימה, אבל הם ממש חלשים ולא משמיעים באסים בגרוש.
הבנתי גם מחברים שלי שהחברה הזאת לא משהו בכלל, טוב נראה, נחפש משהו יותר מוצלח..
תודה לכל העוזרים. |
|
|
|
|