|
27 mei - Phobos Trance@Vestingbar, Enschede
|
View this Thread in Original format
| MischaJonker |
Alvast mijn excuses voor deze schaamteloze spamactie :happy2:
In Enschede organiseren we weer op 27 mei een feestje voor de tukkers uit de buurt waar we het een en ander aan trance en aanverwante muzieksoorten zullen gaan draaien. Tevens hebben we een lasertje en wat moving heads gehuurd, zodat het ook nog es wat lijkt zullen we maar zeggen :toocool:
De entree is volledig gratis en een glas bier wisselt van eigenaar voor een bedrag onder de euro, dus daarvoor hoef je het niet te laten.
En dan nu de link:
Phobos Trance - The Deep Sea Edition
en de website van de lokatie:
Vestingbar
Let op de website vooral op het geniale filmpje (onderste link) welke natuurlijk waarheidsgetrouw de bezoekersaantallen van vorige edities weergeeft:tongue2
De groeten! |
|
|
| SnuggLe |
LoL Mischa :) Zal wel niet echt superdruk zijn geweest neem ik aan, dat is het nooit in de vestingbar :)
Ik ben er niet bij overigens...... Schop Bas maar eens, die gaat wel :p |
|
|
| Switch |
Bram lullo meekomen jij! ik hoef je niet eens te rijden :)
ik zal het eens overleggen met me vrienden (als ik die nog kan vinden) :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Switch
Bram lullo meekomen jij! ik hoef je niet eens te rijden :)
ik zal het eens overleggen met me vrienden (als ik die nog kan vinden) :) |
27 mei = doordeweek = werken = met de trein moeten komen = extra veel betalen = dus niet naar Enschede komen.... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Schop Bas maar eens, die gaat wel :p |
Waarschijnlijk wel ja..
Wel kutmuziek, maar gelukkig is het bier goedkoop :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Denk dat ik hier maar eens weer bij ga zijn :D . Afterparty bij Mischa :thepirate ? |
|
|
| MischaJonker |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Denk dat ik hier maar eens weer bij ga zijn :D . Afterparty bij Mischa :thepirate ? |
Ik moet wellicht weer schoonmaken enzo, maar don't worry, het kan laat genoeg worden:-) maar als je toch nog per se afterparty wilt na 5 uur, kun je natuurlijk ff half uurtje schoonmaken en daarna nog lekker veel bier drinken ofzo:-) |
|
|
| Lynxx |
Ik ben er dan uiteraard ook!!
Zag al flink wat posters hangen... Beter!!
Ik probeer ook wel wat mensen mee te nemen en hopelijk te besmetten met "het" virus. |
|
|
| Evil_E |
| Lees af en toe hier wat, maar post niet zo vaak (bijna nooit). Maar kom waarschijnlijk wel even kijken, als ik wat flatgenoten mee kan krijgen. |
|
|
| MischaJonker |
| quote: | Originally posted by Lynxx
Ik ben er dan uiteraard ook!!
Zag al flink wat posters hangen... Beter!!
Ik probeer ook wel wat mensen mee te nemen en hopelijk te besmetten met "het" virus. |
ben benieuwd of je weer wat mensen kunt vinden die het hele fenomeen 'trance' nog niet kennen zoals de vorige keer:toothless
in ieder geval staat dit berichtje weer een beetje bovenaan zodat alle mensen die het vergeten waren het weer ff kunnen zien gheghe:p |
|
|
| MischaJonker |
sorry mensen ik kan het niet laten jullie nog een laatste keer te spammen :toocool:
maar mocht je nou niet in enschede zijn en na asot niks meer te luisteren hebben, dan hebben we hier een linkje met het geluid van het feest:
http://buckler.student.utwente.nl/phobos.pls
tja weer een hoop nerds hier in twente op de universiteit dat ze dit allemaal regelen he :rolleyes: |
|
|
| kolkiewolkie |
| Was nog best een vermakelijk feestje :happy2: . |
|
|
|
|