|
Congrats 4 Miss Proximus!
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
Nou misschien ben ik iets te laat, maar ik wilde toch onze niet enige (inmiddels zijn er al meer) vrouwelijke TA-er feliciteren met haar 2000e post.
:p :p :p Congrats!
Keep it up Octo! |
|
|
| tango |
c'grats proxy!
We blijven wel bezig he, met die felicitaties enzow. 'k denk dak maar een felicitatie voor iedereen in m'n sig ga zetten ofzo, scheelt me weer wat typ werk :p
grtz,
TNG |
|
|
| Miss Proximus |
hey bedankt jonges.....vinnik egt heel lief van jullie :)
geeft wel weer aan dat ik erg op prijs wordt gesteld hiero :o
na jah...2 lieve gozers is voor mij meer dan zat...komen jullie mee een biertje drinken? (k) |
|
|
| Optimus Trance |
gefeliciteerd miss prox!!!!!!!!!!
enne...volgende meeting waar ik ben, ga ik goed zoeken hoor!;):):) |
|
|
| DJ_Massive |
| gefeliciteerd miss proxi ! :cool: :cool: ;) |
|
|
| Bouma-Bros |
| CONGRATZZZZ Proxi! :) |
|
|
| Miss Proximus |
| weeeeeeeeeeeee dat maakt de mindere (minne) dag al een stuk beter :) |
|
|
| Blik |
| goed gedaan hoor........op naar de volgende 1000 |
|
|
| New Wave |
ejh Mogguh iedereen
Josta, gef. met 2000 post meisie!! :p
LATOX!! |
|
|
| M_Peror |
Yo miss ook gefeliciteerd... nu op naar de 20.000 :D !!!
En ik lust ook wel een biertje. |
|
|
| Sandman |
| Eh vrouwke, netjes gedaan.... Zo nu nog de rest van alle TA's naar 2000 (including me) :D |
|
|
| Dj Lex |
| Ik ga naar de 4000. Ik denk nog twee weekjes. Feli Proximus |
|
|
|
|