return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
onthoofding amerikaan
View this Thread in Original format
DJ Gerrit
voor de mensen die het nog niet gezien hebben

filmpje weg

TE ranzig voor woorden!

dit maakt me echt zoo boos dan he! bah!
Hitman
quote:
Originally posted by DJ Gerrit
dit maakt me echt zoo boos dan he! bah!

Dan moet je het leger ingaan, mag je ze allemaal neerknallen:D
Jesse
ik wil het niet eens zien...

wat een mooie wereld toch waar we in leven...
raoel
Ik ben blij dat de beeldkwaliteit te wensen over laat.

Het is gruwelijk dat die Irakezen zoiets doen. Voor hen is het echter "redelijk normaal". Hun cultuur loopt tientallen, zo niet, honderden jaren achter.

200 jaar geledebn gooiden ze hier ook nog mensen op een brandstapel.

Het ergste van alles is dat dit bij een onschuldige amerikaan gebeurt. Als ze dat nu bij oorlogsmisdadigers als Bush en Rumsfeld deden...
Dit is hun manier van oorlog voeren blijkbaar, de publieke opinie in amerika zal zo steeds meer tegen de oorlog worden. Maar over 2 of 3 maanden wordt de macht overgedragen geloof ik, misschien dat dat invloed heeft op de chaos aldaar.
Jappio
pff hier word je inderdaad niet vrolijk van :(

en dat van die publieke opinie lijkt me juist tegenovergesteld; t lijkt me dat de strijd nu nog meer verhard richting die terroristen. En dan maken wij ons druk over wat stapelen van gevangenen :rolleyes:
Blik
sorry, maar ik heb het filmpje weggehaald, ik vind niet dat zoiets gruwelijks op een trance-forum hoeft te staan. Ik denk hierbij ook aan een beetje respect voor de nabestaanden van Nick Berg. Het is al erg genoeg dat het filmpje op internet staat en dat iedereen zomaar kan zien hoe hun zoon (oom, neef, man etc.) vermoord word.

Als je het filmpje wilt zien moet je er maar een beetje moeite voor doen door op google te gaan zoeken.
jp
Als ik zo hoor dat de Amerikanen Irakeze gevangenen hebben gedwongen anale sex met elkaar te hebben vraag ik me sterk af wie er nu eigenlijk de 'barbaren' zijn...
Jappio
quote:
Originally posted by Blik
sorry, maar ik heb het filmpje weggehaald, ik vind niet dat zoiets gruwelijks op een trance-forum hoeft te staan. Ik denk hierbij ook aan een beetje respect voor de nabestaanden van Nick Berg. Het is al erg genoeg dat het filmpje op internet staat en dat iedereen zomaar kan zien hoe hun zoon (oom, neef, man etc.) vermoord word.

Als je het filmpje wilt zien moet je er maar een beetje moeite voor doen door op google te gaan zoeken.

oew blik doet ook al aan islam-censuur

nou nou
TranceFool
quote:
Originally posted by jp
Als ik zo hoor dat de Amerikanen Irakeze gevangenen hebben gedwongen anale sex met elkaar te hebben vraag ik me sterk af wie er nu eigenlijk de 'barbaren' zijn...

Ben ik het ook wel mee eens...

Het komt van 2 kanten en door zulk soort acties creeer je alleen maar meer haat en dit gaat over en weer. Schiet allemaal niet op :whip:
TOR
quote:
Originally posted by jp

de VS hadden om te beginnen Irak niet mogen binnenvallen

wat er ook van zij, dit is te gruwelijk voor woorden en geenszins goed te praten.

total woot
Heb je een punt... maar das 'achteraf' t is nou eenmaal zo, leg je erbij neer.

Tevens vind ik dat t dwingen van anale seks iets anders is dan iemand publiekelijk onthoofden... (op een schaal van 'onmenselijkheid' dan, het is natuurlijk geen van beiden ooit goed te praten).

(voor de verandering ben ik t met Blik eens :p)
Muppet
de onthoofding was natuurlijk erg maar, misschien hard om te zeggen, wel te verwachten. Denken jullie nu allemaal echt dat er alleen maar die dingen in de gevangenis zijn gebeurt die je op t.v ziet. Die senatoren hebben allemaal in het geheim ergere beelden gezien...dat honden mensen aanvraten en dat er mensen totaal verrot waren geslagen.

Dit is oorlog, en in oorlog gebeuren er erge dingen. Die onthoofding was vreselijk, en is op geen enkele manier goed te praten, maar hij is wel een reactie op wat de amerikanen allemaal daar doen. Wij krijgen daar alleen maar van te horen wat de amerikanen willen hoor, die zijn nog steeds bezig met propoganda.

Wat ook een nadeel van dit is is dat Bush nu weer minder becritiseerd wordt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement