return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Impulz 2004 outdoor
View this Thread in Original format
nosfea
Jag säger midsommar,
sticker ner med basiqair för 340 kr ska den 26 på impulz outdoor, tydligen ska den ha en beach area där, fyy fan. Sist var jag på dance valley 2000. Läääängtar.
Ere nån annan som ska på denna fest?

:eyespop: :eyespop: :eyespop:

www.impulz.nl
Glorie
jag håller me, midsommar! kanske man ska sticka.. ska bara hitta nån partypolare först :rolleyes:
ScuL
http://www.tranceaddict.com/forums/...ighlight=impulz
CJ InterCity
finns där någon partybuss som det fanns till Trance Energy?

har ingen kärra och polarna diggar bara hiphop:nervous:
ScuL
ni får veta själv iofs, men jag skulle inte satsa pengar på det här.
för få kända namn :toothless - säkert angående trance
CJ InterCity
du har rätt... jag satsar hellre på dance valley :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement