|
Impulz 2004 outdoor
|
View this Thread in Original format
| nosfea |
Jag säger midsommar,
sticker ner med basiqair för 340 kr ska den 26 på impulz outdoor, tydligen ska den ha en beach area där, fyy fan. Sist var jag på dance valley 2000. Läääängtar.
Ere nån annan som ska på denna fest?
:eyespop: :eyespop: :eyespop:
www.impulz.nl |
|
|
| Glorie |
| jag håller me, midsommar! kanske man ska sticka.. ska bara hitta nån partypolare först :rolleyes: |
|
|
| CJ InterCity |
finns där någon partybuss som det fanns till Trance Energy?
har ingen kärra och polarna diggar bara hiphop:nervous: |
|
|
| ScuL |
ni får veta själv iofs, men jag skulle inte satsa pengar på det här.
för få kända namn :toothless - säkert angående trance |
|
|
| CJ InterCity |
| du har rätt... jag satsar hellre på dance valley :eyes: |
|
|
|
|