|
Trancesphere radio
|
View this Thread in Original format
| diffas |
Hoi.
Kuis moni läsnäolijoista kuuntelee kyseista asemaa? (www.trancesphere.com)
Meinasin, että jos alkaisin tuonne tuomaan suomalaisia
trance/proge dj:ta. Tunnettuja ja pikkaisen vähemmän
tunnettuja kenties. Itsekin on tullut siel soitettua
jos muutamia kertoja. Tänäänkin alkais tossa ~klo. 19oo
ja kestäis siihen asti kunnes armin van buurenin astate of
trance alkaisi ~klo. 21oo
Hieman tummempaa ja tiukempaa tänään luvassa multa ^__^
Jos kiinnostaa käy säätää itsesi kanavalle www.trancesphere.com
osoitteesta. |
|
|
| BetaFactory |
| Oho, pitääpä käydä kurkistamassa joskus. |
|
|
| MekkaFIN |
| Mä en oikeen noita nettiradioita harrasta. Koulussa tulee joskus kuunneltua, mutta harvemmin kotona. |
|
|
| digitalbeat666 |
| on tullut joskus di.fm kanavaa kuunneltua mutta on niin samanlaista mössöä kokoajan että siihen kyllästyy äkkiä. Trancesphere voisi olla jees nettiradio, mutta enpä sano mitään ennenku kuuntelen. |
|
|
| BetaFactory |
| Joskus minun oli tapana silloin tällöin kuunnella Ministry of Soundin nettikanavaa. Aika epämääräistä tanssikamaa sieltä nyt tuli, ja todella harvoin sellaista musiikkia, josta minä olisin tykännyt. |
|
|
| GrimReaper |
Enpä minäkään juuri nettiradioita harrasta, suht harvoin tulee mitään kuunneltua. Kuten Mekkakin jo sanoi, koulussa tuli joskus kuunneltua, kotona harvemmin.
Oman levyhyllyn ja -laukun sisällön tutkiminen vie ihan tarpeeksi aikaa musiikin parissa jo muutenkin. |
|
|
|
|