return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Trancesphere radio
View this Thread in Original format
diffas
Hoi.

Kuis moni läsnäolijoista kuuntelee kyseista asemaa? (www.trancesphere.com)

Meinasin, että jos alkaisin tuonne tuomaan suomalaisia
trance/proge dj:ta. Tunnettuja ja pikkaisen vähemmän
tunnettuja kenties. Itsekin on tullut siel soitettua
jos muutamia kertoja. Tänäänkin alkais tossa ~klo. 19oo
ja kestäis siihen asti kunnes armin van buurenin astate of
trance alkaisi ~klo. 21oo

Hieman tummempaa ja tiukempaa tänään luvassa multa ^__^

Jos kiinnostaa käy säätää itsesi kanavalle www.trancesphere.com
osoitteesta.
BetaFactory
Oho, pitääpä käydä kurkistamassa joskus.
MekkaFIN
Mä en oikeen noita nettiradioita harrasta. Koulussa tulee joskus kuunneltua, mutta harvemmin kotona.
digitalbeat666
on tullut joskus di.fm kanavaa kuunneltua mutta on niin samanlaista mössöä kokoajan että siihen kyllästyy äkkiä. Trancesphere voisi olla jees nettiradio, mutta enpä sano mitään ennenku kuuntelen.
BetaFactory
Joskus minun oli tapana silloin tällöin kuunnella Ministry of Soundin nettikanavaa. Aika epämääräistä tanssikamaa sieltä nyt tuli, ja todella harvoin sellaista musiikkia, josta minä olisin tykännyt.
GrimReaper
Enpä minäkään juuri nettiradioita harrasta, suht harvoin tulee mitään kuunneltua. Kuten Mekkakin jo sanoi, koulussa tuli joskus kuunneltua, kotona harvemmin.

Oman levyhyllyn ja -laukun sisällön tutkiminen vie ihan tarpeeksi aikaa musiikin parissa jo muutenkin.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement