return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Help me out! :) Om een mobieltje te kiezen :) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Sandman

Oh is dat zo? dat wist ik niet. Vanaf wanneer bedoel jij de nieuwe serie?
Want een paar vrienden hebben der 1. 1 8210 is 1 jaar oud
2e is een 5 a 6 maanden oud.

en beide hebben last van het beeldschermpje.. dat valt continu weg.

Sandman

Kijk dat soort info is nou goed om te horen :)

thx :D (niet dat t leuk is voor die gaste.. maar wel handig voor ons.. dat we zoiets dus nie kope)

De rest van julie meninge enzow zijn natuurlijk ook altijd leuk en handig om te horen :p

Sony heeft weer een nieuwere Zm M5 c weekveel..

64mb mp3 ruitme.. kost 1400 of 1600 met heel duur abonement lol! Nie normaal man.. Als je em los koopt heb je bijna een auto!

maybe toch maar die dubbelscreen of die philips xenium (1 van de beste uit de test van consumentegids) Die met die recordable beltoon wilk ook nog int eggie zien :P
Remy D
In oktober komt de Nokia 8310 en nog een vervanger van 8850. De 8890 maar dat weet ik niet 100% zeker. Ik heb trouwens op de Samsung A300 gestemd.
Blik
koop gewoon een Nokia 5210 ofzo, ligt lekker in de hand en is zwaar genoeg zodat je hem als je boos bent gewoon door een ruit heen kunt pleuren

die dingen zijn toch hella-goedkoop dus koop er meteen 20, dan kan je je woede lekker afreageren op je telefoon (ik ken iemand die dat gedaan heeft met zijn net nieuwe Motorola V-serie toen nederland van italie verloren had......)
tango
Hij's wel het wachten waard hoor, de 8310:

De Nokia 8310 in een notendop:

Beschikbaarheid: Europa, Afrika, Azië-Pacific
Gewicht: 84 g
Afmetingen: 97 x 43 x 17 ... 19 mm, 66 cc
Gesprekstijd: 2,15 - 4 h
Standby-tijd:100 - 400 h (20 h met radio aan)
Belangrijkste kenmerken: Meest recente "look & feel", WAP over GPRS, geïntegreerde FM-radio, verwisselbare covers vooraan en achteraan, spraakfuncties
Werkfrequentie: EGSM 900/1800 netwerken in Europa, Afrika en Azië-Pacific
Kleuren: Negen Xpress-on™ covers beschikbaar, waarvan er zes verkocht worden als accessoires

Denk dak mn 8210 zo maar is ga verpatsen voor zo een :)

grtz,
TNG
Gekhous
geen nookje (ZIEKE!!!!!), dan maar een sony, m5 of z5, of j5 of de nieuwe j5 (wacht nog steeds tot die zonder antenne er is)
Dj Lex
Ja waarom geen Nokia? Die 8210 wordt ook goedkoper want 8230 komt in september
Eye-Riz
hihi, ik was nog op tijd voor de oude regeling: ik had een Ben-abonnement met een Nokia. Nu heb ik een verlenging getekend, wat betekent dat je een nieuw telefoontje uit mag zoeken: Motorola V3690. Mijn Nokia is nog steeds prima, dus heb nu twee telefoontjes voor de prijs van 1. :D
Sandman
Als ik jou was zou i voor de nokia 6210 gaan.

Mooi toestel, je kan er erg veel mee. En ++++ punt. Geen bugs
Ik heb der zelf 1 namelijk. Ik heb hem al sinds vorig jaar november/december. Ik gebruik hem toch redelijk veel, en heb nog geen bugs/kinderziektes meegemaakt.

Maar het is waarvoor je kiest. Hij is wel dun maar wel wat langer.

en een paar vrienden van mij hebben der ook 1. en die hebben er ook geen problemen mee.....

Sandman
NiTro
De nokia 6210 is idd een mooi toestel, wordt denk ik mijn volgende want mijn 8210 vertoont een beetje kuren nadat ik hem in 5 stukken had laten vallen :(
Dj Lex
quote:
Originally posted by NiTro
De nokia 6210 is idd een mooi toestel, wordt denk ik mijn volgende want mijn 8210 vertoont een beetje kuren nadat ik hem in 5 stukken had laten vallen :(

Hehe gek he dat ze daar niet tegen kunnen. Nou ik had heel veel slechte verhalen gehoord over de 8210, maar heb er na een maand of 3 4 nog steeds geen problemen mee. Het belt nog steeds en mooi zuiver bereik. Hey henkie als je echt teveel geld heb kan je ook nog voor de 8310 gaan, die gaat geloof 1700 gulden kosten met kaart. :D

DeMoN
nokia 8210 of 1 met mp3 player

en dat zeg ik met met 3210 :|
Obi
Ik heb zelf de Nokia 8850. Leuk foontje, ziet er vooral erg mooi uit en is klein. Alleen nogal prijzig nog steeds.

Als advies zou ik zeggen koop de Philips Xenium 9@9. Zeer goede telefoon en gewoon in' 2 weken stand by. Tijdje geleden als beste getest door de consumentenbond.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement