return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
IRC blijft gezellig... nou ja gezellig :(
View this Thread in Original format
Henkie_henk
*** Now talking in #taforum
*** Topic is '4TAHFTDIM: Ieren Raus!!! TA-Hooligan Front Tegen De Ierse Medemens'
*** Set by Gla|IR-NL on Sat Sep 01 17:42:58
BeL|NA!!!!!!!!!
*************!!!!!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh
IEREN OPHOERE!!!!!
Henkie_H!!!!!!!!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh
RAUS RAUS
***************************************!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoeruhzzzzzzoooooooooiiiiiiiiii
check MIJN FILOSOFIE MAN
Kuuuutttt wat een slettezooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
dit was mijn leven
---------
*** Irish is now known as SnuggLe
TYFUS TYFUS TYFUS TYFUS TYFUS TYFUS TYFUSZOOITJ!!!
*** SnuggLe has quit IRC (Bye bye cruel world)
----------
[17:41] (Gla|IR-NL) WK is Bier
[17:41] (Gla|IR-NL) Bier is Lekker
[17:41] (Gla|IR-NL) Lekker is Leuk
[17:41] (Gla|IR-NL) Leuk is Goed
[17:41] (Gla|IR-NL) Goed is GOED!!
[17:41] (Gla|IR-NL) BIERRRRRRRRRRRRRr
---------
kijk DAN!!!
*** BeL|NA is now known as BeLLiE
dat klopt toch?
toch?
fok dat ***** WK nu maar


Kom ook naar irc! helemaal als je ier bent..

Ik ga ff de irish coffe onder pisse
Bellie
hehehe :)
ok ik ben al weer een heeeeeel klein beetje bijgekomen.Maar toch blijven het kut ieren..blech!!

GREETZ!!
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Bellie
hehehe :)
ok ik ben al weer een heeeeeel klein beetje bijgekomen.Maar toch blijven het kut ieren..blech!!

GREETZ!!


Helmaal gelijk, we hadden penalty moeten krijgen toen die keeper van nistelrooy onderuit haalde, en die roy keane mogen we voor mij een kogel tussen z'n ballen schieten

GreetZ GERRIT@@
Glaniskanis
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


Helmaal gelijk, we hadden penalty moeten krijgen toen die keeper van nistelrooy onderuit haalde, en die roy keane mogen we voor mij een kogel tussen z'n ballen schieten

GreetZ GERRIT@@


Tussen?
Waarom niet in of op
Ach ja
Die Keane mogen ze wat mij betreft met 2 spijkers in ze ballen ophangen :p :whip: :toothless


Greetz,
Glaniskanis
TranceFool
Van die penalty is idd waar, maar nederland speelde gewoon slecht en heeft het echt aan zich zelf te danken, erg zwak gespeeld :(
!_PeTrUs_!
Wij gaan vanavond met z'n 20en het Ierse Café in Zwolle ff verbouwen. Je moet wat op Zaterdagavond!!!!!

GReeTZ
TimeportE
quote:
Originally posted by TranceFool
Van die penalty is idd waar, maar nederland speelde gewoon slecht en heeft het echt aan zich zelf te danken, erg zwak gespeeld :(

ben het met je eens maar ik ga net zoals petrus ook vanavond alles dat iets te maken heeft me de Ieren in elkaar meppen!!.. Staat er eigenlijk al een prijs op het hoofd van Keane en die gast die het goal maakte?... :whip: :whip:
Blik
ik ben nog steeds zwaar verslagen door het verlies van nederland en een WK zonder Nederland :(:(:(

er waren gisteren in Den Bosch rellen bij de irish Pub :D

Den Bosch, Ontmoetingsstad.....?? nee Den Bosch Rel-stad
michiel
zucht......zullen we een collectieve zelfmoordactie ondernemen ofzo :confused:

later

michiel
Eye-Riz
kZat dit weekend in duitsland op een festival en hoorde de uitslagen van de wedstrijden (we hadden een Engelsman bij ons die ERRUG blij was met de overwinning van Engeland op Duitsland, zijn lol kon niet meer op daarzo!). En ik ben er ERG blij mee: geen oranje dus, hiep hoi! (oei, nu zal ik het krijgen, allemaal boze voetbalfans, ojee! :D : :D)

Dj Lex
Wat???? Dat is gvd het belangrijkste voetbalevenement in 4 jaar!!!! Daar moet je als groot voetballand bij zijn. En ja dat oranje gedoe dat hoort er nu eenmaal bij he.
DJ_Massive
weet iemand misschien een adresje waar ze zo'n beetje psychische hulp uitdelen aan Hup-Holland-voetbal-fans ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement