return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Första hardtrance mixen..
View this Thread in Original format
DJmoXX
ja så var jag bara tvungen testa mixa hardtrance fast aldrig gjort det... här e resultatet... innehåller både gamla trance klassiker och nya.


------------
Playlist
------------
Kommer vid förfrågan...


------------
Time: 70:45
------------

halvbramix skulle jag säga... var dock rätt så trött när ja "textmixa"

Ge gärna feedbacks vad som e bäst resp. sämst med mixen..


Download här
Dj_Irish
laddar ner....kommentarer kommer senare :)
ScuL
samma här :p
Smekbar
sitter o lyssnar nu...
ett tips är att döda basen på den låten du ska mixa in, låter lustigt med dubbla basslag... fast detta kanske du redan visste? :) i övrigt: ganska sjysst musik, jag hade nog dansat till en del av det...
DJmoXX
klagar på mixerbordet för den saknar eq :rolleyes:

väntar på nya mixern men guuu så sega dom är.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement