|
Första hardcore mixen...
|
View this Thread in Original format
| DJmoXX |
en kompis fråga mig om jag kan börja mixa hardcore?
jag sa, jag vet inte.. får väl testa göra en hardcore mix och säga vad du tycker.
nå iaf här e den.. vad tycker ni, passar jag för hardcore att mixa?
Download här |
|
|
| ScuL |
tankar.. :)
tror att jag är den enda här som orkar lyssna till hardcore (nja kanske Sand Leaper) :D |
|
|
| Smekbar |
låter rätt bra... det här är väl dock Happy Hardcore och inte hardcore...? så skulle jag definiera det iaf... :)
vad använder du för att mixa? bra övergångar iaf... låter dock som att de e mixat i dator..? |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by ScuL
tankar.. :)
tror att jag är den enda här som orkar lyssna till hardcore (nja kanske Sand Leaper) :D |
:D
Er dog ikke så glad i verken newstyle gabber eller hhc. :/ |
|
|
| Pjox |
Jag tycker det låter bra... Som Smekbar säger, lite mer åt hhc och vissa låtar är väl mer åt trance hållet?
| quote: | | tror att jag är den enda här som orkar lyssna till hardcore |
pff helt ensam är du inte.. Jag finns ju ;) |
|
|
| ScuL |
har lyssnat nu :D
ja det är absolut happy hardcore inte vanlig 'gabber' hardcore..
det här låter egentligen mer som hardtrance på 160/170 BPM :p |
|
|
| DJmoXX |
| de stämmer det är happyhardcore... lr happy ravem happycore som de brukar kallas också. |
|
|
| DJmoXX |
| Scul playlist plz :D :D :crazy: |
|
|
| ScuL |
01. PCP - Zombie
02. Scott Brown - King of the Beats
03. Promo - King of Pain
04. Catscan - The world is mine |
|
|
| Sand Leaper |
| Den drar jeg ned Scul, takker :D The World Is Mine er vel en av de få newstyle låtene jeg har hørt som jeg liker :) Du kunne vel ikke mikset en lengre en? Liker som regel ikke newstyle men men. |
|
|
| ScuL |
| jag kan göra en 75 minuters mix nån gång :) |
|
|
|
|