return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
OMG, ze zeggen dat wij lelijk zijn!check this.
View this Thread in Original format
tango
Was effe in de chill-out, kom ik dit tegen:

quote:
Originally posted by jeronemango
u ugys are really rude...

i wonder whos the ugliest TA ??


quote:
Originally posted by [A|ienFactory]


has to be someone dutch....:D:D


Hm, flamuh? :whip:

grtz,
TNG
tango
stom, vergeet ik de link te plaatsen:

http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=5

grtz,
TNG
Optimus Trance
je bedoelt die dj loverboy toch?
jaaaa, die gast is LELIJK!!!!!!
jaaa man, als ik zoooooo lelijk als hem was, zou ki echt zelf moord plegen:D:D:D
Optimus Trance
oh nee, dat bedoelde je helemaal niet:D:D:D
ik zat te snel te lezen:D
maar goed, ff over die dj loverboy, dit is m


OMG, als alle Amerikanen zo eruit zien, dan zijn de NL toch een knap volkje hoor:D:D:D
Little Theseus
WAHAHAHAHA!
Ik dacht serieus dat je gewoon een plaatje van uglypeople.com had gebruikt. Kijk ik ff naar de link: blijkt het nog echt djloverboy te zijn ook! WAAARGH! Arme hij :D :D :D
DJ_Massive
kom op zeg mensen respect

ken hij er wat aan doen dat ie er nie uit ziet :D :D :D
:p :eek: :eyes: :toothless :clown:
Blik
quote:
Originally posted by DJ_Massive
kom op zeg mensen respect

ken hij er wat aan doen dat ie er nie uit ziet


dit geeft te denken over jou uiterlijk :D

lol
tango
quote:
Originally posted by Blik


dit geeft te denken over jou uiterlijk :D

lol


1-0 ? :D

grtz,
TNG
Dj Lex
Nou zeg. Maar ja hij verdient het wel natuurlijk. Op Uglypeople scoort hij hoog waarschijnlijk
!_PeTrUs_!
OK, ik heb er ff een schepje bovenop gedaan!!!!

http://www.tranceaddict.com/forums/...6495#post196495

Is kijken wat ie daar op te zeggen heeft...

GReeTZ

Dj Lex
Haha ja daar wil ik de reactie ook wel is op zien. Zweedse homo's hehe. Dat zullen ze niet leuk vinden dek ik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement