return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Happy Birthday Pumaz (pg. 2)
View this Thread in Original format
Eagle`
Gladius
w0000t!! happy birthday pumaz!! raar met zo'n 2 der ineens voor eh :rolleyes:
Tiger777
Op naar de 30!!!!
Meltoz
He he :) Welkom op tram 2, ge zult het U nie beklagen zene ;) E speciaal dagje of speciaal gevoel vandaag of gewoon as anders? Alleszins, nog ne hele gelukkige gewenst vandaag en dat er verdomme iets uit de bus mag komen voor't BeTa-Anthem :D Dat er nog zo'n paar producties mogen volgen, hed ge misschien volgend jaar ne full ;) :p
eieregooie
Feli :)

En... MEER Producties... NEED... ;)
TOR
quote:
Originally posted by Pumaz
Doe geen moeite..
Ik zal in gent zitten met the mrs :D


kan het zijn dat ik u gezien heb daarstraks, rond half vier in het station?

if so, beklaag ik het dat ik snel mijn trein moest halen, want dan heb ik geen kans gehad om the Mrs. te analyseren :p
Pumaz
Idd, dat was ik. En het is u vergeven :)
Die andere die erbij stond was haar beste vriendin, die ook verliefd is op mij :o
Ik snap het ook ni hoor :conf:
pooley
Pass it on
en euhm

PICS OR STFU
Kaidreas
I need I need I need a womAN
btw pie or stfu




ps: happy B-day
Pumaz
Het grote pic-probleem:

-ik heb geen scanner
-zij wel maar weet er geen weg mee
-geen van ons beide heeft een digitale toestel/webcam
-die fotos die ik wel heb zijn oftewel van onze zatte toestanden in lloret vorig jaar, oftewel een slechte pasfoto
-ik heb ook geen webspace en ze staan nergens online

De fotos die ik heb zijn dus absoluut niet goed en haar haar is nu volledig anders (en beter).
Ik weet niet juist wat Kevin heeft gezien in z'n haast (Kev ze had iets roze aan :toothless ) maar de plannen staan vast voor de cityparade en aib outdoor.
Ik ben nog steeds een oplossing aant zoeken om ze hier ergens deftig te kunnen zetten, zodat voorvallen zoals ik met zehra heb gehad niet meer gebeuren):whip:

TOR
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik weet niet juist wat Kevin heeft gezien in z'n haast (Kev ze had iets roze aan :toothless ) maar de plannen staan vast voor de cityparade en aib outdoor.


ik heb een rug in het gewoel kunnen onderscheiden, maar dat was het :p
Pumaz
Een roze rug?
Nee tis echt spijtig, dan had tenminste 1 van jullie haar gezien :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement