|
Happy Birthday Pumaz (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
 |
|
|
| Gladius |
| w0000t!! happy birthday pumaz!! raar met zo'n 2 der ineens voor eh :rolleyes: |
|
|
| Tiger777 |
| Op naar de 30!!!! |
|
|
| Meltoz |
| He he :) Welkom op tram 2, ge zult het U nie beklagen zene ;) E speciaal dagje of speciaal gevoel vandaag of gewoon as anders? Alleszins, nog ne hele gelukkige gewenst vandaag en dat er verdomme iets uit de bus mag komen voor't BeTa-Anthem :D Dat er nog zo'n paar producties mogen volgen, hed ge misschien volgend jaar ne full ;) :p |
|
|
| eieregooie |
Feli :)
En... MEER Producties... NEED... ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Doe geen moeite..
Ik zal in gent zitten met the mrs :D |
kan het zijn dat ik u gezien heb daarstraks, rond half vier in het station?
if so, beklaag ik het dat ik snel mijn trein moest halen, want dan heb ik geen kans gehad om the Mrs. te analyseren :p |
|
|
| Pumaz |
Idd, dat was ik. En het is u vergeven :)
Die andere die erbij stond was haar beste vriendin, die ook verliefd is op mij :o
Ik snap het ook ni hoor :conf: |
|
|
| pooley |
Pass it on
en euhm
PICS OR STFU |
|
|
| Kaidreas |
I need I need I need a womAN
btw pie or stfu
ps: happy B-day |
|
|
| Pumaz |
Het grote pic-probleem:
-ik heb geen scanner
-zij wel maar weet er geen weg mee
-geen van ons beide heeft een digitale toestel/webcam
-die fotos die ik wel heb zijn oftewel van onze zatte toestanden in lloret vorig jaar, oftewel een slechte pasfoto
-ik heb ook geen webspace en ze staan nergens online
De fotos die ik heb zijn dus absoluut niet goed en haar haar is nu volledig anders (en beter).
Ik weet niet juist wat Kevin heeft gezien in z'n haast (Kev ze had iets roze aan :toothless ) maar de plannen staan vast voor de cityparade en aib outdoor.
Ik ben nog steeds een oplossing aant zoeken om ze hier ergens deftig te kunnen zetten, zodat voorvallen zoals ik met zehra heb gehad niet meer gebeuren):whip: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik weet niet juist wat Kevin heeft gezien in z'n haast (Kev ze had iets roze aan :toothless ) maar de plannen staan vast voor de cityparade en aib outdoor.
|
ik heb een rug in het gewoel kunnen onderscheiden, maar dat was het :p |
|
|
| Pumaz |
Een roze rug?
Nee tis echt spijtig, dan had tenminste 1 van jullie haar gezien :) |
|
|
|
|