|
Op welke IRC server zitten jullie???
|
View this Thread in Original format
| blighty |
Hoi,
Op #tranceaddict zitten de Ned's niet,..waar wel??
Iets van #taforum, op welke server zit dat??
Greetz,
Blighty |
|
|
| Optimus Trance |
ik geloof iets met ef.vuurwerk.nl ofzo??
eerst zat ik er welees, nu nie meer
moet ik tpch maar s gaan doen:D:D:D |
|
|
| blighty |
Hoi,
Dat was hem dus niet,..:( Thanx anyway
Greetz,
Blighty |
|
|
| Optimus Trance |
nee, tis efnet.vuurwerk.nl
ik zit er nu ook op |
|
|
| Miss Proximus |
maar zoals de meesten al weten is dat maar een KUT chat.....kom er zelf ook nooit meer eigenlijk.
ik zag je volgens mij laatst in #tranceaddict idd.....en daar zitten oko zeker wel nederlanders!! Ikke, Gekhous, JdDark (ok, belg), Hazza, Mr_Clubber, Henkie, Bonzai etc.....vééél gezelliger (no ofense optimus etc.....) |
|
|
| Blik |
| kvind TAforum dus veel gezelliger........maja, smaken verschillen natuurlijk |
|
|
| Little Theseus |
| Kan iemand mij de volledige url van de server+channel geven? Ik snap nog helemaal niets van Mirc. |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
maar zoals de meesten al weten is dat maar een KUT chat.....kom er zelf ook nooit meer eigenlijk.
ik zag je volgens mij laatst in #tranceaddict idd.....en daar zitten oko zeker wel nederlanders!! Ikke, Gekhous, JdDark (ok, belg), Hazza, Mr_Clubber, Henkie, Bonzai etc.....vééél gezelliger (no ofense optimus etc.....) |
he miss prox,
kun je misschien aan je vriendje vragen of ie nou is eindelijk die set-list post want ik wil hem graag zien, denk ik ook wel meerdere.
Ik weet het slaat niet op de topic maarja...
Greetz Muppet |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Kan iemand mij de volledige url van de server+channel geven? Ik snap nog helemaal niets van Mirc. |
________________________________________________________________
bij het vragen naar de server type je dit:
/server efnet.vuurwerk.nl
dan als je daar in bent vraagt ie in welke room je wilt. Type dan in:
#taforum
of
#tranceaddict
________________________________________________________________
GReeTZ |
|
|
| Little Theseus |
ok ik snap er echt de ballen, van, ik zou het fijn vinden als jullie me verder hielpen, want wat moet ik precies invoeren en waar?
Ik voer telkens als url in wat petrus zei maar dat kan hij niet vinden.
Moet er geen http:// voor ofzo?
alvast bedankt. |
|
|
| Optimus Trance |
nee man, gewoon mIRC starten en dan in t venster beneje /server efnet.vuurwerk.nl invoeren
Dan popt er nog een venstertje op, vraagt ie welke room je wil, tik je gewoon #TAforum in...
Klaar is Kees!(oh nee, Little Theseus:D:D:D) |
|
|
| Little Theseus |
whaha! ja hee, dat was gewoon zo simpel, vandaar dat het niet lukte ;)
thanks! |
|
|
|
|