return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
FINALSCRATCH יובל
View this Thread in Original format
mpayer
מה המצב אחים שלי

אני כבר כמה ימים מחפש דרך להגיד ליובל תודה תודה תודה

לפני הכל!

טלטול שמחתי להכיר אותך ביום הסטודנט אחי

איזה מלך היובל הזה שמע שייש לי בעיה בפיינל החדש שלי :tongue3

ישר התחיל לרשום ולחפש בפורומים ואני יכול להגיד

שבגלל המלך הזה יש לי פיינל עובד כמו פצצה

עכשיו אפשר לנגן כמו שצריך ולא צ'יקן ביט המבין יבין:eyes:

אז אחי תודה על הכל אוהב אותך.

נו מה קובי אתה חושב שאני ישכח אותך? כמובן שגם אותך אני אוהב

יובל אני מחכה לסט בק טו בק שלי ושלך

אז אוהב אותכם

M-payer
KrazyDJs
ברוך הבא ? :wtf:
אני אליאור ד"א..אתה יכול להגיד גם לי תודה..
mpayer
חחחחחחחחח

אהלן ליאור נעים מאוד
:conf: :conf: :conf: וליאור תודה


M-payer
mpayer
חחחחחחחחח

אהלן ליאור נעים מאוד
:conf: :conf: :conf: ואליאור תודה


M-payer
KrazyDJs
שחכת א' חומד :happy2:
cluBBer
אם אנחנו עכשיו ברוח של להודות אז

תודה לאבא שלי ולאמא שלי שהולידו אותי
תודה לאחותי ולאח שלי
ולסבתא שלי
וסבא שלי
תודה לחברים שלי
תודה לבני דודים שלי
תודה לריליזינג גרופס
POW
SND

















שיט , אני עדיין מסטול מהמסיבה
mpayer
חחחחחחחחח


חופשי חופשי תשמעו מגיע לו אין הרבה אנשים כמוהו!

באמת

ולאליאור סליחה חומד מה לעשות זה בגלל הגיל

M-payer

:whip: :whip: :whip:
coby
אוהוו


אדון מאיר הנכבד



מה המצב סבאאא :) ?





:D

תכירו כולם זה מאיר או בשמו המסחרי אימפריה בשגיאות כתיב

אוהב אותך מאיר
mpayer
נעים מאוד לכולם :eyes:

M-payer=אימפריה


סבא

יא ילדון חכה חכה
חחחחחח

דבר איתי

M-payer
taltul
quote:
Originally posted by mpayer
נעים מאוד לכולם :eyes:

M-payer=אימפריה

וואי..האם זה אתה שדיברתי איתו ביומסטודנט?
נעים מאוד ברוך הבא...:)

נ''ב: אהבתי גם את טרום-היכרות העקיפה שהייתה לנו כמה ימים לפני זה אם אתה יודע למה אני מתכוון...;)

YuVaL
quote:
Originally posted by taltul

נ''ב: אהבתי גם את טרום-היכרות העקיפה שהייתה לנו כמה ימים לפני זה אם אתה יודע למה אני מתכוון...;)


בואנה מאיר, עם כל הכבוד לזה שאתה מרגיש צעיר, אמרתי לך להפסיק להתפרפר!!!,

שזה לא יגיע לנירית!

;):)
taltul
quote:
Originally posted by YuVaL
בואנה מאיר, עם כל הכבוד לזה שאתה מרגיש צעיר, אמרתי לך להפסיק להתפרפר!!!,

שזה לא יגיע לנירית!

;):)

חחחחחחחחחחחחחחח....איזה שרוט אתה....
התכוונתי לטראק שלו....:)
בגלל \ה הדגשתי "הכרות עקיפה" כי לא הכרתי אותו אישית אלא דרך הטראק שלו..:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement