|
FINALSCRATCH יובל
|
View this Thread in Original format
| mpayer |
מה המצב אחים שלי
אני כבר כמה ימים מחפש דרך להגיד ליובל תודה תודה תודה
לפני הכל!
טלטול שמחתי להכיר אותך ביום הסטודנט אחי
איזה מלך היובל הזה שמע שייש לי בעיה בפיינל החדש שלי :tongue3
ישר התחיל לרשום ולחפש בפורומים ואני יכול להגיד
שבגלל המלך הזה יש לי פיינל עובד כמו פצצה
עכשיו אפשר לנגן כמו שצריך ולא צ'יקן ביט המבין יבין:eyes:
אז אחי תודה על הכל אוהב אותך.
נו מה קובי אתה חושב שאני ישכח אותך? כמובן שגם אותך אני אוהב
יובל אני מחכה לסט בק טו בק שלי ושלך
אז אוהב אותכם
M-payer |
|
|
| KrazyDJs |
ברוך הבא ? :wtf:
אני אליאור ד"א..אתה יכול להגיד גם לי תודה.. |
|
|
| mpayer |
חחחחחחחחח
אהלן ליאור נעים מאוד
:conf: :conf: :conf: וליאור תודה
M-payer |
|
|
| mpayer |
חחחחחחחחח
אהלן ליאור נעים מאוד
:conf: :conf: :conf: ואליאור תודה
M-payer |
|
|
| KrazyDJs |
| שחכת א' חומד :happy2: |
|
|
| cluBBer |
אם אנחנו עכשיו ברוח של להודות אז
תודה לאבא שלי ולאמא שלי שהולידו אותי
תודה לאחותי ולאח שלי
ולסבתא שלי
וסבא שלי
תודה לחברים שלי
תודה לבני דודים שלי
תודה לריליזינג גרופס
POW
SND
שיט , אני עדיין מסטול מהמסיבה |
|
|
| mpayer |
חחחחחחחחח
חופשי חופשי תשמעו מגיע לו אין הרבה אנשים כמוהו!
באמת
ולאליאור סליחה חומד מה לעשות זה בגלל הגיל
M-payer
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| coby |
אוהוו
אדון מאיר הנכבד
מה המצב סבאאא :) ?
:D
תכירו כולם זה מאיר או בשמו המסחרי אימפריה בשגיאות כתיב
אוהב אותך מאיר |
|
|
| mpayer |
נעים מאוד לכולם :eyes:
M-payer=אימפריה
סבא
יא ילדון חכה חכה
חחחחחח
דבר איתי
M-payer |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by mpayer
נעים מאוד לכולם :eyes:
M-payer=אימפריה
|
וואי..האם זה אתה שדיברתי איתו ביומסטודנט?
נעים מאוד ברוך הבא...:)
נ''ב: אהבתי גם את טרום-היכרות העקיפה שהייתה לנו כמה ימים לפני זה אם אתה יודע למה אני מתכוון...;) |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by taltul
נ''ב: אהבתי גם את טרום-היכרות העקיפה שהייתה לנו כמה ימים לפני זה אם אתה יודע למה אני מתכוון...;) |
בואנה מאיר, עם כל הכבוד לזה שאתה מרגיש צעיר, אמרתי לך להפסיק להתפרפר!!!,
שזה לא יגיע לנירית!
;):) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by YuVaL
בואנה מאיר, עם כל הכבוד לזה שאתה מרגיש צעיר, אמרתי לך להפסיק להתפרפר!!!,
שזה לא יגיע לנירית!
;):) |
חחחחחחחחחחחחחחח....איזה שרוט אתה....
התכוונתי לטראק שלו....:)
בגלל \ה הדגשתי "הכרות עקיפה" כי לא הכרתי אותו אישית אלא דרך הטראק שלו..:) |
|
|
|
|