|
Happy Birthday Gladius
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Gelukkige 21ste verjaardag Johan! 

Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday
Happy birthday
Happy birthday to you !
:D
 |
|
|
| Freezel |
Congrats dan maar :)
+1 :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Freezel
Congrats dan maar :) |
Damn Freezel, weeral zo rap :p Heb je een birthdaythreadverklikker ofzo? ;) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Damn Freezel, weeral zo rap :p Heb je een birthdaythreadverklikker ofzo? ;) |
LOL :D De hele dag op TA hangen en op F5 rammen ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Gelukkige verjaardag, have a good one!! :) |
|
|
| pooley |
| eeeej sii de JOJO, ne gelukkige he maat :) |
|
|
| Meltoz |
| Van hieruit ok ne gelukkige gewenst maateke :) Maak er nog het beste van vandaag, enfin as ge ni moet leren :rolleyes: |
|
|
| Pumaz |
Ni vergeten dat hij nog int middelbaar zit he, die moeten nog niet écht blokken :D
Ma soit, proficiat :) |
|
|
| TOR |
+1 :tongue2
serieus, hebben we echt geen specifieke birthday thread nodig?
dit type threads neemt de aandacht weg van de interessante threads.. (no offence Johan) :p |
|
|
| Gladius |
merci iedereen!!!
buh, I hate birthdays =), dat dezen dag maar rap voorbij is. tsssk, altijd maar ouder worden...
heh jack, veel blokken moet ik idd niet echt, toch wil ik deze keer geen risico's meer nemen => |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Gladius
heh jack, veel blokken moet ik idd niet echt, toch wil ik deze keer geen risico's meer nemen => |
Het werd stilaan tijd zeker? :p
No offence he ;) |
|
|
| Zehra |
proficiat glad! :)
-1? :conf: |
|
|
|
|