|
Vem i världen skulle du helst vilja vara?
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
Just kinda curious :p
kan vara en dj, producent, statschef, kung, sultan, fotomodell, fotbollstärna, vanlig människa etc... vad fan som helst helt enkelt :) |
|
|
| Gate 42 |
Helst vill man ju ändå vara sig själv... Fast, med Brad Pitt's utseende, Armin's mixningstekniker och Bill Gates pengar :cool: :p
Ja, typ som jag då fast lite mer ;) |
|
|
| Smekbar |
| lätt tarzan. han e kung i skogen, kan snacka me apor och har jane. kan det bli bättre? |
|
|
| AC. |
Mig själv för åtta år sedan.
Edit: Fast två skulle räcka det med. |
|
|
| dbl |
| ärligtt talat.. mig själv bara |
|
|
| jofawe |
| mig själv.. fast med lite mer disiplin på mig själv :) |
|
|
| beaversweede |
| inte vilja vara direkt, men det skulle alltid vara kul att ha Jet Li's kunskaper i kampsport och sen gå ut o mucka gräl på stan :tongue2 |
|
|
| Vizay |
skulle va kul å va armin för en dag å få droppa ett sextimmars set på dancevalley eller godskitchen :)
skulle va kul å va dracula för en dag också, få testa på hur de e å va en riktigt ond jävel som går å suger blodet ur folk :p |
|
|
| ScuL |
Ron Jeremy 
nej skojar :D
ingen aning egentligen. ;)
jag skulle bara vilja vare nån annan för en dag typ.. det e bättre att låta det som det är nu :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by ScuL
Ron Jeremy 
|
hahaha, scul din lilla porris, you wish :p
btw för dom som undrar så har Ron Jeremy gjort över 1800 filmer sedan 70-talet...porrfilmer alltså :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Vizay
hahaha, scul din lilla porris, you wish :p
btw för dom som undrar så har Ron Jeremy gjort över 1800 filmer sedan 70-talet...porrfilmer alltså :p |
haha, läskig koll du hade då =/ |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
haha, läskig koll du hade då =/ |
njae inte så läskigt...fick en länk av en polare till porrens motsvarighet till imdb (ja, tro det eller ej...det finns en sån :p)
va han som hittade så skyll inte på mig :p |
|
|
|
|