|
Proficiat BETA! :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| Daar ga ik straks ene op drinken :D |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Daar ga ik straks ene op drinken :D |
Toch geen Duvel'ke zeker :p |
|
|
| TOR |
zijn er eigenlijk vrouwelijke mods op TA? ik denk het niet.. zou een mooie primeur zijn.
probleem is dat Benny zeer goed werk levert.. :)
maar goed, 1 jaar al.. de tijd vliegt :eek: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by TOR
zijn er eigenlijk vrouwelijke mods op TA? ik denk het niet.. zou een mooie primeur zijn.
probleem is dat Benny zeer goed werk levert.. :) |
Merci :) :o
Er is één vrouwelijke mod geweest, Wicked Red, de vriendin/vrouw van Wicked Neo (de mod met de rode tekst). Ze is ermee gestopt een tijdje terug, omdat ze het te druk had met haar studies dacht ik. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Proficiat Beta! Alleen dacht ik wel dat het beta-forum al veel langer dan een jaar bestond...:o |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Benny is niet echt te druk met wat hij moet doen denk ik.
|
Ge zoudt verschieten, ge moet alles in de gaten houden; niet te onderschatten.
Gij doet dat goed, Cygnus!! Merci!:) |
|
|
| TOR |
heb even uitgerekend.. we zitten nu in totaal aan iets meer dan 20000 posts.
dat is gemiddeld 57 posts per dag.
België leeft :) |
|
|
| Gladius |
komkom nu ni alle krediet op mijne naam schuiven eh. Als ik dat topic niet had aangemaakt was het wel iemand anders geweest waarschijnlijk.
oprichten is 1 ding, het controleren en enz is een ander paar mouwen. Dus tx Benny!!! :) |
|
|
| Tiger777 |
En laten we hopen dat we nog vele jaren zo close kunnen blijven he ;)
Ik was het écht volledig vergeten, ik was nogthans met 16 mei als geboortedag van dees forumke afgekomen...ach ja, mijn verstand stelt ook ni teveel voor he :rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Proficiat aan alle beta's voor dit leuk clubje :D
We zijn trouwens vorige week over de 20000 posts gegaan, woohoo!!!! 
|
Waarvan de helft van NL :p ;)
Haha, neej, gefeliciteerd lui! :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Proficiat Beta! Alleen dacht ik wel dat het beta-forum al veel langer dan een jaar bestond...:o |
We hebben er een hele tijd voor moet zagen, tot thread-jacking toe, maar we kregen het. En nu een jaar later hebben we het nog steeds.
Al die argwanende TA-ers die dachten dat dit niet ging werken, We Own Ye All!!!! |
|
|
| Bertn |
amai, ik dacht ook dat dit forum al ouder was:) ikzelf zit hier al een half jaar:)
congratz!:D |
|
|
|
|