return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Proficiat BETA! :) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Nabistai
Daar ga ik straks ene op drinken :D
Meltoz
quote:
Originally posted by Nabistai
Daar ga ik straks ene op drinken :D


Toch geen Duvel'ke zeker :p
TOR
zijn er eigenlijk vrouwelijke mods op TA? ik denk het niet.. zou een mooie primeur zijn.

probleem is dat Benny zeer goed werk levert.. :)


maar goed, 1 jaar al.. de tijd vliegt :eek:
CygnusX
quote:
Originally posted by TOR
zijn er eigenlijk vrouwelijke mods op TA? ik denk het niet.. zou een mooie primeur zijn.

probleem is dat Benny zeer goed werk levert.. :)


Merci :) :o

Er is één vrouwelijke mod geweest, Wicked Red, de vriendin/vrouw van Wicked Neo (de mod met de rode tekst). Ze is ermee gestopt een tijdje terug, omdat ze het te druk had met haar studies dacht ik.
Jasperovitsj
Proficiat Beta! Alleen dacht ik wel dat het beta-forum al veel langer dan een jaar bestond...:o
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Pumaz
Benny is niet echt te druk met wat hij moet doen denk ik.

Ge zoudt verschieten, ge moet alles in de gaten houden; niet te onderschatten.
Gij doet dat goed, Cygnus!! Merci!:)
TOR
heb even uitgerekend.. we zitten nu in totaal aan iets meer dan 20000 posts.

dat is gemiddeld 57 posts per dag.


België leeft :)
Gladius
komkom nu ni alle krediet op mijne naam schuiven eh. Als ik dat topic niet had aangemaakt was het wel iemand anders geweest waarschijnlijk.
oprichten is 1 ding, het controleren en enz is een ander paar mouwen. Dus tx Benny!!! :)
Tiger777
En laten we hopen dat we nog vele jaren zo close kunnen blijven he ;)

Ik was het écht volledig vergeten, ik was nogthans met 16 mei als geboortedag van dees forumke afgekomen...ach ja, mijn verstand stelt ook ni teveel voor he :rolleyes:
eieregooie
quote:
Originally posted by CygnusX
Proficiat aan alle beta's voor dit leuk clubje :D
We zijn trouwens vorige week over de 20000 posts gegaan, woohoo!!!!


Waarvan de helft van NL :p ;)

Haha, neej, gefeliciteerd lui! :)

Dark Apostle
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Proficiat Beta! Alleen dacht ik wel dat het beta-forum al veel langer dan een jaar bestond...:o


We hebben er een hele tijd voor moet zagen, tot thread-jacking toe, maar we kregen het. En nu een jaar later hebben we het nog steeds.

Al die argwanende TA-ers die dachten dat dit niet ging werken, We Own Ye All!!!!
Bertn
amai, ik dacht ook dat dit forum al ouder was:) ikzelf zit hier al een half jaar:)


congratz!:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement