|
Happy Birthday ... (pg. 86)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| quote: | Originally posted by domineesje
moogt zoveel niet denken jong :) |
als vrouw u effe hierbuiten houden.
kheb van't zelfste jong :rolleyes: erfelijk blijkt, mijn vader heeft een haarlijn me vrij diepe inhammen en duidelijk minder haar op die stukken. Staat me dus over paar jaar te wachten. Kijk is bij u in de familie rond eh, ma ge hebt nog veel haar op u kruin dus gene paniek :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Antony
als vrouw u effe hierbuiten houden.
kheb van't zelfste jong :rolleyes: erfelijk blijkt, mijn vader heeft een haarlijn me vrij diepe inhammen en duidelijk minder haar op die stukken. Staat me dus over paar jaar te wachten. Kijk is bij u in de familie rond eh, ma ge hebt nog veel haar op u kruin dus gene paniek :p |
heeft idd met erfelijkheid te maken, maar om u daarvoor oud te voelen :rolleyes: , of complexen over te hebben :sadgreen: |
|
|
| Antony |
ni speciaal oud voelen, complexen zijn anders wel terecht. Haar is echt belangrijk voor ne man. (voor een vrouw ook, maar die hebben die erfelijke tegenslagen gewoon ni) Ma zolang het geen drastische beelden oplevert ist almaal zo erg nog niet.
En nu terug happy thread |
|
|
| Tiger777 |
En nu terug happy thread |
Ik ben happy ze, heb het haar een beke laten volumineus worden, dan valt het niet op. Tot nu toe is het allemaal goed te verbergen :)
Feit: Terug naar de happy thread :) |
|
|
| christina |
ni speciaal oud voelen, complexen zijn anders wel terecht. Haar is echt belangrijk voor ne man. (voor een vrouw ook, maar die hebben die erfelijke tegenslagen gewoon ni) Ma zolang het geen drastische beelden oplevert ist almaal zo erg nog niet. |
seg overdrijft gelle ni een beke?:)
misschien wordt ge nu wel een grote dj!

neenee:) iedereen heeft zo zijn eigen complexen, ook vrouwen! ge moet er gewoon mee leren leven... |
|
|
| christina |
| btw nog ne gelukkige he tiger:p |
|
|
| Antony |
| armin is wel een goei voorbeeld zenne. dien heeft weinig haar op zen kruin... |
|
|
| Eagle` |
Ne gelukkigen Hendrik !!!!!!!
kzien hier just da de Fré ook verjaard is de 16 miljaarde :x |
|
|
| mellow_head |
| happy b-day mispoes69 ;) |
|
|
| domineesje |
een gelukkige verjardag an Frede en Tom :)

oh ... ik besef dat ik iets aan 't missen ben :o :( en er is iets dat zegt pakt de velo en goooooooooo (maar dan heb je dat engelke die tegenoverstelde zegt :s) |
|
|
| CygnusX |
| Nogmaals ne gelukkige verjaardag Tom en merci voor de lekkere Hoegaarden! ;) |
|
|
|
|