return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
IMPULZ was PHAT !!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
raoel
Ik kom nu 11:35 net terug van impulz en het was echt supervet.

Ik ben eigenlijk alleen maar in de hardhouse zaal/tent geweest en dat was super.
Verder ben ik nog een half uur bij Marco V geweest. Marco draaide we lekker, maar die tent had gewoon niet dezelfde sfeer als de HH tent.

Ik heb in de HH gezien:

DFQ
JP
Jon Doe
Tom Harding
Yoji Biomehanika
GRH
Sterling Moss

De 2 beste van de avond waren Tom Harding en Sterling Moss.
Tom Harding draaide onzettend lekkere platen, en iets harder dan dat ik gewend ben van hem. Verder mixte hij wel goed, zoals we gewend zijn, met zun breaks en stuf.

Maar Sterling Moss is echt een super goede DJ, draaide opzich veel beter dan Harding, maar een ander soort platen, opzich vond ik die platen beter. Maar omdat Moss pas als laatste draaide was de sfeer al wat minder (iedereen is al wat moe:D) en daardoor leek het niet zo goed als tom Harding. Maar ik vond het, zeker op gebied van mix kwaliteit, een betere set dan die van Harding.
snap eigenlijk niet dat Moss niet bekender is dan ie nu is.

Yoji was ook lekker (hard), maar ik had er meer van verwacht omdat de vorige keer dat hij ook op Impulz was een mega goede set draaide. Vergeleken met die set was het minder, maar nog steeds heel goed, en lekker doorstampen. Het was gewoo heel anders dan de andere DJ's. Kan het moeilijk vergelijken.

JP, DFQ en GRH waren alle drie lekker, maar zeker GRH was goed. Alleen die heb ik niet helemaal gezien omdat ik ff naar Marco V ging.

En ja Jon Doe, gewoon goed, best mooi allemaal, maar voor mij iets te rustig.

Wie is er nog meer geweest
Wat vonden jullie er van.

Ik zal vanavond nog wat meer vertellen, maar ik ga nu pitten :D:D:D
Optimus Trance
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!
KUT KUT KUT, WAAROM BEN IK NIET GEGAAN!!!!!!!!!!!!!!
/me is crying:(:(:(
Bellie
Jaaaa!!
Impulz was zeker vet.Maar toch het minste buitenfeest waar ik ben geweest dit jaar.Mysteryland,Dancevalley & Awakenings Festival waren toch weer beter dan Impulz.Ik vond de Technotent echt zwaar tegenvallen.Alleen Mike Dearbom was echt heel lekker aan het draaien.Dus dat vond ik best wel jammer.Voor de rest heb ik nog Pro-Miss & Michel de Hey geluisterd op de Main.Beiden draaiden ze heel goed.Vooral Michel de Hey had echt een paar lekkere platen bij zich.Ben ook nog in het reuzenrad geweest.Was wel effe lachen.Maar na 4 rondjes had ik het wel weer gezien,want het was echt fokking koud daarboven :).Kortom:Topfeestje dus.

GREETZ!!
raoel
Wet iemand of er al live-sets te verkrijgen zijn???

En dan met name die van Tom Harding, Sterling Moss en Yoji Biomehanika.

En als die van Yoji Biomehanika er is, ben ik wel benieuwt hoeveel nummers ervan worden Ge-ID-ed. Vast wel een hoop door mensen uit Japan. Maar wij kennen maar weinig nummers die hij heeft gedraaid.

En met name de 3e of 4e plaat die hij heeft gedraaid was super vet, die had ik nog nooit gehoord.

Het top punt van de avond, en daarmee bedoel ik, het nummer waar de zaal het meest hard op ging en echt totaal plat ging. Dat was toch wel:

Yoji Biomehanika - Anasthasia 2001

Das echt zo'n bruut nummer.
Verder heeft hij ook nog een paar eigen nummers gedraaid zoals
Look @ Heaven en Go Mad.

Ow ja

JP draaide Tiesto - Flight 643

Da von ik dus wel triest, het gaf wel sfeer want het is gewoon een dikke vette hit, en iedereen ging wel uit zun dak. Maar het is totaal geen Hard House en daarom von ik het totaal niet in de set thuis horen, en vooral een stuntje om een betere naam te krijgen denk ik.
Remy D
Impulz was zekers heel strak!!!! En inderdaad was Sterling Moss SUPER!!! Wat een superset, ging nog kompleet uit mijn dak :D:D:D
Verder was ik nog ff bij Johan Gielen en Marco V en die draaide allebei goed. Gielen draaide nog de Trance Energy theme van Svenson & Gielen en die vond ik echt HEEEL VET!!!! En inderdaad was de technotent saai, was ik echt heel snel op uitgekeken. Het meest ben ik toch in de Hardhouse geweest waar het alle tijd vet was. En het liep er weer vol met veel vrouwelijk schoon :):):D:D.

En verder ben ik op de heenweg nog aangehouden door een kankersmeris die vond dat ik een gevaar op de weg was. :confused: Hij gaf geen bekeuring maar ik moet wel voorkomen. Echt een flikker. Maarja ik zie wel wat het uiteindelijk wordt. Ik denk dat het wel mee gaat vallen.

En nu weer op naar Lift-Off. :D:D:D
Remy D
quote:
Originally posted by raoel

JP draaide Tiesto - Flight 643

Da von ik dus wel triest, het gaf wel sfeer want het is gewoon een dikke vette hit, en iedereen ging wel uit zun dak. Maar het is totaal geen Hard House en daarom von ik het totaal niet in de set thuis horen, en vooral een stuntje om een betere naam te krijgen denk ik.

Dit is gewoon de draaistijl van JP. Hij draait heel vaak dit soort nummers in zijn sets.
After8
Nou ik vond Impulz dus zwaar tegenvallen (qua geluid)
het leek alsof je alleen maar bass vooraan hoordde
en op de steiger (EUROGROOVES) hoorde je maar heel weinig bass en daar was de enige plek waar je ook ff kon zitten (zonder de tent uit te moeten) ik was maar 15 min in de HH-tent wel spijt dus maar het was daar egt superdruk en de Techno-tent was helemaal slecht wat een teringherrie het leek wel of ze een kleuter hadden losgelaten achter de draaitafels, maaruh mijn favo's die avond waren
Misja Helsloot
PUSH (live)
Johan Gielen
Johan Cyber

greetzz

(ps: toen jean begon ben ik naar huis gegaan geen zin in file)
rellivisit
quote:
Originally posted by After8

(ps: toen jean begon ben ik naar huis gegaan geen zin in file)

Dan heb je toch meer kans op file, als jean komt, gaat iedereen :toothless :toothless
Gekhous
After8, ga voortaan dan naar feesten als trance energy ofzo, Johan Gielen STONK genadeloos, heb het 4 nummers volgehouden, en dat was alleen maar omdat iemand m heel graag wou zien!!!! hij mixte scheef, draaide kut, en hij stond ondertussen ook nog es populair te doen (klapsalvos inzetten, en vervolgens het mixen zo verneuken dat het klappen er niet meer bij paste enzo), Push was iets te veel van hetzelfde...

techno vond ikzelf dus ZWAAR lekker gaan, hoog tempo en eigenlijk de enige tent waar het geluid goed was, tip voor de organisatie: voortaan de boxen niet alleen VOORIN de zaal, maar aan alle kanten (of in ieder geval ook achter)

HH was heel wreed, vooral Tommy Harding en Yoji, die opeens ff een plaat zo versnelde dat ik stond te hakken!!!

op eurogrooves was alleen Marco V heel lekker (op het einde in ieder geval, stond ie heel lekker te beuken)

en, GEEN REGEN!!!!!!!!!!!!

volgende x weer :)
raoel
quote:
Originally posted by Gekhous

HH was heel wreed, vooral Tommy Harding en Yoji, die opeens ff een plaat zo versnelde dat ik stond te hakken!!!

Was dat die plaat nadat die naald was gebroken.
Die is iig super vet, dat was anasthasia 2001.
Ik was toen iig wel aan het flippen!!!!!!!!!!

M_Peror
Snif.... wassernie:( Wanneer is de volgende Impulz?
Hehe, van mij maggie ook weer terug naar de brabanthallen... kan ik er lopend naar toe (en rollend terug :D )
raoel
quote:
Originally posted by M_Peror
Snif.... wassernie:( Wanneer is de volgende Impulz?
Hehe, van mij maggie ook weer terug naar de brabanthallen... kan ik er lopend naar toe (en rollend terug :D )

De volgende IMPULZ is in de brabanthallen en is op 1 december 2001.
Vin ik ook wel fijner want dan hoef ik niet zo ver te reizen. Al weet ik nog niet of ik dan ga. En ze hebben daar veel beter geluid.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement