return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מזלות
View this Thread in Original format
YoraY
מהמה ..... הפורום מתחיל להרדם
יאללה טרדים לא קשורים אבל מעניינים...


איזה מזל אתם?
איך הוא משפיע על התנהגותכם?
האם אתם מרוצים ממנו?
איזה מזל אחר הייתם רוצים להיות ולמה..... :>


וכן ההשארה באה מאחד הפוסטים פה שיתיחסו למזל קשת...
YoraY
מזל טלה

אני לא מתפשר על בת אלה אם קודם היא נראת ממש טוב לטעמי
ולכן אין לי יותר מדי מערכות יחסים רציניות ממש מיעוט

חצי כן חצי לא..
מזל של אנשים שנפגעים מבפנים

והייתי רוצה להיות תאומים למה הם אחלה אנשים ויש בהם יכולת טובה מאד לתקשר עם אחרים

:D
yaman
ואללה אני גם מזל טלה
זה לא משפיע עליי הרבה רק שאני מתגלח כמעט כול יום
הייתי רוצה להיות מזל שור כי יש לו קרניים והוא גם כשר לאכילה
arik
ממממ גם אני מזל טלה
דוקא אני מרוצה מהמצב
KrazyDJs
מאזניים
טוב לי ויפה לי :D
Eitan E
אני מזל קשת ואני צריך הרבה חופש והייתי קצת חסר בטחון בצעירותי עכשיו זה די חלף
אלה המאפיינים של המזל שלי
ADiSH
quote:
Originally posted by Eitan E
אני מזל קשת ואני צריך הרבה חופש והייתי קצת חסר בטחון בצעירותי עכשיו זה די חלף
אלה המאפיינים של המזל שלי

טוב לדעת..
אני גם קשת
TTman
מזל דלי

רטוב לי

סתם סתם

דווקא בן זונה לי
:D
taltul
quote:
וכן ההשארה באה מאחד הפוסטים פה שיתיחסו למזל קשת...

:)
quote:
והייתי רוצה להיות תאומים למה הם אחלה אנשים ויש בהם יכולת טובה מאד לתקשר עם אחרים

חחח...אחי אבא שלי תאומים...ואני כל החיים שלי לא יכול לדבר איתו בצורה נורמאלית וגם יש לו בעיה רצינית בלהתחבר עם אנשים...אז אתה לא צודק פה.
quote:
אני מזל קשת ואני צריך הרבה חופש והייתי קצת חסר בטחון בצעירותי עכשיו זה די חלף

אחי....מזל טוב רק שתדע שזה מזל יוקרה...באמת..חבר'ה מזל קשת מציע את התנאים הכי טובים שהם חופש תמידי, סטוצים אינסופיים, התאהבות בכל כוסית ומתן פינוק בהתאם כמובן, עכשיו בכלל כל הקטע של לפנק את האישה ולגרום לה לסיפוק המירבי זה בדם שלנו + הנושא של הסקס כמהות החיים כלומר בלעדיו החיים הם לא חיים...זה לא שהוא המטרה העיקרית יש גם דברים אחרים לא פחות חשובים אבל נגיד קשתים הם לא אנשים שיכולים לאהוב מישהי בלי לעשות איתה אהבה או יותר נכון סקס תגינו כמה שזה יישמע עצוב אבל קשתים הם לא אנשים של קשר רציני לא שהם מפגרים או משהו פשוט הם לא "בנויים" להתחייבויות וגם שהם יכולים בקלות להתאהב במישהי אחרת ולא שהם באמת רוצים לבגוד בבת זוג שפוט ככה הם - אוהבים את כל הבחורות שנראות יפות וחמודות מבחינתם...
עוד משהו חשוב ולא פחות אטרקטיבי הראש של הקשתים "פתוח" באופן נצחי ובלתי פוסק!!!!!
וגם אנחנו מאוד הומניים!!!!

נ''ב: כל מה שכתבתי ככה אני בחיים - בכוונה קראתי 1000 פעם על על המזל שלי וכל מה שכתוב זה בול מה שאני בפועל!!!:)
YoraY
טלטול כפרה קודם כל אני שמעתי את מה שאני אומר על מזל תאומים מהשמנה מהתוכנית של אודטה..... שמתעסקת באסטרולוגיה

אחר כך כל אני אומר את זה ע"פ 3 דוגמאות של אנשים...

taltul
quote:
Originally posted by YoraY
טלטול כפרה קודם כל אני שמעתי את מה שאני אומר על מזל תאומים מהשמנה מהתוכנית של אודטה..... שמתעסקת באסטרולוגיה

אחר כך כל אני אומר את זה ע"פ 3 דוגמאות של אנשים...

הבעיה בתאומים שהמצב רוח שלהם ואפילו אישיות כולה יכולה להתהפך תוד שנייה!

תיקון:
חבר'ה שפוסט המקורי רשמתי בהתחלה שבעיה בקשתים...אבל התכוונתי לתאומים!!!!!!!!!
ronsh
אני מזל עקרב גאה...

הבעיה היחידה איתי....שאני נקמני

אם מישהו פוגע בי..אני ישר יחפש את הדרך לפגוע בו חזרה..ככה אנחנו העקרבים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement