return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 
Mun uusi miksaus!
View this Thread in Original format
Aki A.
Jep, eli kävin kaverilla eilen vihdoin tekemässä miksauksen. Laitteet olivat omnitronicit joten laukkoja löytyy, mutta paremman puutteessa olen lähettänyt tämän parille promoottorille koska tyyli on oikeestaan just sitä mistä tykkään tällä hetkellä. Kaikenlainen palaute on tervetullutta!

Aki A. - Mix 1 (Golden Desert)

01 Elevation: Clear Blue [ELECTRONIC ELEMENTS]
02 Taxi: Glistening [ARMADA]
03 LN Movement: Golden Desert Pt. 2 [I.C.E.]
04 Oakenfold: Zoo York (Leama & Moor Mix) [WHITE LABEL]
05 Andain: Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix) [BLACK HOLE]
06 Mark Otten: Mushroom Therapy (Lightscape Mix) [ARMADA]
07 Mirco De Govia: Mindspring [EUPHONIC]
08 Vincent De Moor: Nebula [DEAL]
09 Lunatic Asylum: Cabal (DJ Tiësto Mix) [SPHEAR]

Lataa tästä

ps. Serverin tarjosi Apinamix.net
MekkaFIN
Pistin tuleen, palautetta myöhemmin.
ravec
Tippuu.....
MekkaFIN
Track listi on hyvä, mutta miksauksessa ois parantamisen varaa. :P
Aki A.
quote:
Originally posted by MekkaFIN
mutta miksauksessa ois parantamisen varaa. :P

On todellakin :) Muutamassa biisissä kesti biitin hakeminen niin helkutin kauan että soiva biisi ehti melkeen loppua ennenku sain oikean cuekohdan haettua..katotaan muuttuuko jälki kun hankin sen toisen teknarin kotiin ja saa rauhassa suunnitella yms :happy2:
BetaFactory
Cuekohta? Kerro lisää meille tietämättömille.
Aki A.
quote:
Originally posted by BetaFactory
Cuekohta? Kerro lisää meille tietämättömille.

:) En tienny millä tavalla ton oisin selittäny..muutamassa kohdassa sain biitin kohdilleen vasta toisen biisin lopussa ja tuli kiire ettiä oikea alotuskohta(ois varmaan pitäny käyttää tätä sanaa :)) niin että biitit menevät 1234-1234 eikä esim. 1234-2341..joissain biiseissä kun basso ei tuu heti alusta niin kestää hakea sitä :)
BetaFactory
Pystyykö "pysäyttymään" tulevan biisin levyn kunnes odotellaan sitä oikeata kohtaa missä biitit menevät 1234 ja 1234?

Jos tuo on suomenkielisen vaiketa selittää suomeksi, niin ruotsinkielisen on vielä vaikeampaa...toivottavasti ymmärsit mitä yritin sanoa. :) huhuh, en melkein itse enää ymmärä mitä minä siellä kirjoitin.
Mr.Mystery
quote:
Pystyykö "pysäyttymään" tulevan biisin levyn kunnes odotellaan sitä oikeata kohtaa missä biitit menevät 1234 ja 1234?

Tottakai levyn voi pysäyttää. Tähän mennessä ei ole tullut vastaan yhtäkään levysoitinta joka ei lakkaisi pyörimästä... onko sinulla? ;)
Thunder5
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Tottakai levyn voi pysäyttää. Tähän mennessä ei ole tullut vastaan yhtäkään levysoitinta joka ei lakkaisi pyörimästä... onko sinulla? ;)

Niin eikä niitä tarvi aina edes pysäyttää, riittää kun levy ei pyöri,
eli jos käyttää niitä levymattoja niin voi ottaa levystä kiinni sillain että lautanen jää pyörimään maton alle.

BetaFactory
Nojoo, niin minä tarkoitinkin...vai teinkö. :) Ja oma soitinta ei pysty pysäyttämään, vaan sillä on ainoastaan tuollainen "REJECT"-näppäin. Tarkoitin enemmän "PAUSE"-näppäintä (niinkuin CD-teknologiassa toimii).
Aki A.
quote:

Jep, jos saa biitin aikaisin kohdalle niin silloin ei tuu ees kiire..mutta jos toinen "kertosäe" on jo loppumassa ja pitäis kelata kaikki alkuhuminat yms pois ekaan biittin ja saada se poistuvan biisin kanssa oikeaan aikaan soimaan niin aina ei onnistu ja sillon tulee kämynen vaihto (esim tossa mushroom therapysta mindspringiin :()

..ja tota on tosi hankala selittää kuten on käyny ilmi :D Tolle pitäis keksiä joku termi :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement