return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 
Trance.nu Summer Dance Event (pg. 6)
View this Thread in Original format
pooley
Wie was er van de belgjes buiten partytraveller emma? :)
Jasperovitsj
Stijn (kweet zijn nick hier niet meer, ik denk Solar) heb ik op een foto gezien...
emma
wij zijn met 5 vanuit België gegaan : vienna, stijn, tom, yannick en ik.
En ben Vishnu daar ook nog tegengekomen :)
Solar1
Inderdaad, ik was er ook bij ;) en daar ben ik achteraf gezien zeer blij om :D
Ik zal dan ook n kort overzichtje van de dag geven om de beta's te informeren.

Aangekomen rond 13u, Perry was net begonnen, eerste keer dat ik hem live aant werk zag, viel me erg goed in de smaak. De opkomst was toen echter zéér pover, waardoor het een luistersetje werd.

Idem bij Niklas Harding, wiens stijl ik al wat beter kende; hij loste al mn verwachtingen in, sterke set, van meer progressive naar heerlijk zweverig. kerel waar we nog veel plezier aan gaan beleven. Heb hem al paar maal bij Versuz aangeprezen (als warming-up bij dutch connection bv.), maar ze happen tot nu toe niet, gaan ze nog spijt van krijgen...

Dan Phynn, kende ik totaal niet, erg jonge gast, draaide enkele leuke nummers.

Astrid kreeg de crowd, die nu toch al talrijker was, voor een eerste maal echt aan t shaken, begon eerder groovy en eindigde met paar heerlijke trancenummers.

Tijdens de set van Signum had ik persoonlijk even een dipje, dat misschien wel mn mening heeft beïnvloed. Ik vond ze beetje tegenvallen, niet mijn stijl, eerder het hardere trance-werk.

Menno de Jong, the big organiser, vond ik zeer behoorlijk, maar mist nog n beetje de ervaring om een goede set op te bouwen. Proficiat voor de organisatie!

Hét hoogtepunt van de dag was Misja Helsloot. Topper!!! Elke keer ik hem aan t werk heb gezien tot nog toe was super. Schande dat hij in België nog steeds over t hoofd word gezien. Wil hier graag eens komen spelen, maar wordt tot nog toe niet gevraagd... Tja, belgië he...
De set van Precision werd gecancelled omdat hij niet vrijaf kreeg op zn werk... Vond ik spijtig!

Envio nam zijn plaats in, hield het ook eerder bij de hardere trance, dus eindelijk nog ns n pauze om beetje te rusten voor mij ;-)

Laatste uur dan n back-2-back-2-back met Envio, Menno en Niklas. Tweede hoogtepunt van de avond!!! Ideale afsluiter!!! Niklas kon nu wel voor n swinging crowd draaien, en dat deed hem zichtbaar deugd! Completely in trance....
Zehra
sweet review. heb ook de foto's van emma gezien... man heb iets gemist! :) mah kmoest naar proclamatie op school. volgende keer hopelijk! :)
Airbase
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Nee echt, ik heb wel zin, kan ik eindelijk mijn favoriete admin Airbase confronteren met een hardcore Mike-fan! :whip: :D

What about me vs Mike? Please let me know! If you check my playlists the last year, Ive been supporting Mikes stuff for a long time.
Buoyant
quote:
Originally posted by Airbase
What about me vs Mike? Please let me know! If you check my playlists the last year, Ive been supporting Mikes stuff for a long time.

I don't think he meant that you don't support MIKE Jezper,
I was talking about some else who has Airbase as a nick but on another forum.

Since your browsing our forum, can you tell something about productions you're working on?

And what about you spinning in Belgium or in the neighbourhood?
TOR
nog een Niklas Harding fan hehe, nice to know :)

hij draait idd heerlijk :crazy:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Buoyant
I don't think he meant that you don't support MIKE Jezper,

Oh yes I did, but that's all history now, no need to get this discussion started again, especially not here! :)
Eagle`
quote:
Originally posted by Buoyant
Since your browsing our forum, can you tell something about productions you're working on?

And what about you spinning in Belgium or in the neighbourhood?

Denk je nou echt dat die kerel regelmatig ons board checkt, die typt gewoon ze naam in en drukt op search imo om wat negatieve kritiek te pareren ;)

Buoyant
aah dus die kan geen nederlands ofwa?

Ik ben niet Naief eh bobby

Since your browsing our forum, zei ik net daarom
als ie hier ff langskomt om te zien of wij zijn naam zeggen, mag hij mij ook wel wa info geven eh :), anders moet ie ook ma wegblijven
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 
Privacy Statement