|
Pics DJ Tiesto in JAPAN & Tiesto Solo in de <O>
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Dit keer een dubbele update:
Tiesto in Japan en de aftrap van de Solo-tour in de Eau in Den Haag afgelopen vrijdag.
check http://www.NILA.nl (News & Updates)
Adios,
S&S |
|
|
| tango |
nice pics guys.
keep em coming!
grtz,
TNG |
|
|
| Dj Lex |
| Ja echt leuk die foto's weer. Die Tiesto gaat altijd helemaal uit ze dakkie he |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja echt leuk die foto's weer. Die Tiesto gaat altijd helemaal uit ze dakkie he |
Ja dat vond ik ook zo mooi op de Dance Parade, ging ie helemaal aan die kar hangen echt kewl :D:D |
|
|
| Bouma-Bros |
| Wie van de TA's op dit forum waren er eigenlijk ook afgelopen vrijdag in de bij Tiesto Solo????? |
|
|
| tango |
Ik denk niet veel. (of geen). Maar in eindhoven en/of Arnhem ben ik er zeker bij, als het allemaal lukt met de kaarten.
grtz,
TNG |
|
|
| Bouma-Bros |
Arnhem kunnen we (notabene in onze Hometown!) niet bij zijn helaas... Aanraders voor de solo's dit jaar zijn toch wel de NightLife in Maastricht, Kremlin, Now & Wow en de Winkel van Sinkel.
Danssalon vonden we vorig jaar heel erg tegenvallen, maar dat kan per persoon weer verschillen natuurlijk. Was je daar ook vorig jaar?? |
|
|
| tango |
Nee, vorig jaar was ik daar niet. Ben nog nooit naar een tiesto solo geweest trouwens, komt omdat me maatjes tiesto niet zo cool vinden. (wel een keer tiesto in pacha gezien, daar draaide ie 7 (!) uur lang, echt mega) Maar eindelijk heb ik ze zover gekregen om een keer mee te gaan.
Dus we zien wel. Misschien kan ik wel een slaapplaats regelen in maastricht, en kan ik daar ook heen, maar dat zien we wel.
Wel wazig trouwens man, in mallorca kreeg ik een flyer van de reunion party in de time-out. Op de flyer stond dat tiesto kwam draaien, maar hij zit dan in f0cking america zag ik net in de bookings. (19 oktober)
hij draait zowiezo maar weinig in nederland naast z'n solo's.Jammerzzzz......
grtz,
TNG |
|
|
|
|