return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Summer Celebration @ R.e.l.a., Salo
View this Thread in Original format
Gravel

-------------------------------------------------------------------------------------
SUMMER CELEBRATION
-------------------------------------------------------------------------------------

venue : R.E.L.A., Helsingintie 7, Salo
time : 22 – 04
age limit : 18
tickets : 3,5 € (thursdays) / 4,5 € (fri 3.9.)


Thu 3.6.

COSMO (Millennium, Hki)
VERTIGO (Cafe Del Raum, Rauma)
SPUTNIK (Salo U.G.)
TEDDY (Salo U.G.)

Thu 1.7.

KIM & UKE (Miau, Tre)
MAGELLAN PROJECT (Inde, Tre)
TREMONT (Inde, Tre)
SERGEI SHKUROFF (Madwave, Tre)

Thu 22.7.

MR T (Code Red, Tku)
UNICORN (Fantasy, Salo)
SLIM FIT (Too Many, Tku)
GRAVEL (Winter Sessions, Salo)

Thu 12.8.

SEB (Klubi, Tku)
HOMEGROVE (Xpander, Rauma)
SPUTNIK (Salo U.G.)
TEDDY (Salo U.G.)

Fri 3.9.

ELIOT NESS (Planet of Love, Hki)
ALEX KUNNARI (Modulation, Hki)
FUNK MECHANICS (Millennium, Tku)
VERTIGO VS. SPUTNIK
TEDDY VS. GRAVEL
DIXIE (Wellmade, Salo)

Downstairs:

Rap / R’n’B Lounge

Line-up will be announced later..
----------------------------------------------------------------------------------
Mr.Mystery
Torstai?:conf:
Gravel
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Torstai?:conf:


Relan johto suostui vain yhteen perjantai iltaan...:conf: :whip:
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by Gravel
Relan johto suostui vain yhteen perjantai iltaan...:conf: :whip:

Paskempi homma :whip:
Tosin minä kyllä olen perjantaiyötkin töissä ettei sekään ole yhtään parempi... harmi :(
GrimReaper
Noniin! Saa Salokin välillä jotain kelpo toimintaa!

Torstai on kyllä huono ilta.. mutta pitää yrittää päästä kun kavereitakin on niin monta lineupissa.. Jee, Ville (Sputnik) ja Tomi (Teddy) soittaa mun synttärinä 3.6. Voipi olla ankea aamu 4.6. ankaran bailaamisen jälkeen... :p

Vai on "herra yksisarvinenkin" taas soittokunnossa.. :crazy: useimmiten kun näen Mikkoa, on se aina niin humalassa ettei meinaa tolkkua saada. Hienoa että Teppokin (Slim Fit) pääsi nyt "isojen" nimien seuraan. On sitä odotettukin.

Se perjantai näyttää aika kivalta, pari B2B settiäkin. :happy2:
GrimReaper
Tulipa eilen käytyä R.e.l.a. :ssa heilumassa (ja otettua suht halpaa viinaakin, esim. GT 2,5e) ja moikkaamassa tuttuja levynvääntäjiä. Setit oli loistavia kaikin puolin, Relan äänentoisto vaan on ihan hanurista. :whip: Ja olisihan sitä musan yläpäätä voinu vähän alentaa.. Bosen halvat boksit tanssilattian ulkopuolella ei oikein jaksanu toistaa muita ku kihisevät ylä-äänet ja kumisevat bassot, keskiäänet oli jossain muualla.. Slim Fitin talosetti oli aivan tajuttoman hyvä (mukana esim. Jean Jacques Smoothie - 2 People (Mirwais Mix), Gat Decor - Passion, Stardust - Music Sounds Better With You ja monia muita helmiä), "Soran" progemman trancen puolelle painottunut (Nalin & Kane - Beachball 2003 miksauksineen, Chicanen Don't Give Up 2004 miksauksineen ymym.) setti myös hyvin toimiva paketti ja Unicorni soittikin "vain trance/proge -klassikoita" -setin josta löytyi mm. Binary Finaryn vuosilukua Dumonden miksaamana, Blank & Jonesin Kermaa Pauli-pojan miksaamana, Sashan Laajentujaa, Tiltin ja PvD:n Rendezvousta, Mothers Priden Floribundaa ymym. Mr. T:n CD-voittoinen setti oli liian "puhdassoundista" äänentoistolle joten päätinkin sitten lähtee kotiin.
Gravel
quote:
Originally posted by GrimReaper
Unicorni soittikin "vain trance/proge -klassikoita" -setin josta löytyi mm. Binary Finaryn vuosilukua Dumonden miksaamana


Tämä oli minun lopetus biisi. ;)
GrimReaper
quote:
Originally posted by Gravel
Tämä oli minun lopetus biisi. ;)

Jahas jahas.. anteeksi epähuomio, en seurannu niin tarkkaan koko aikaa. :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement